Gå til innhold

Barnesete til Brio Happy

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt vogn i dag, og er strålende fornøyd. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke bilseter som passer til denne vognen. Det står så mye forskjellig på nettet. Har skjønt at jeg må bruke Brio sin adapter til denne. Spurte dama i butikken, og hun visste ingenting om dette. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102797-barnesete-til-brio-happy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var på Barnas hus på Nordås. Hun trodde kanskje Britax kunne passe...

Det vardårlig at hun ikke visste dette, hun skal jo liksom være eksperten man vender seg til... Men overasker meg ikke, Barnashus er og har alltid vært full av inkompetanse og dårlig service, desverre.

Men britax passer ja, så da hadde hun jo rett ;)

Jeg synes også det var merkelig. Hadde det ikke vært for at det var 25 prosent avslag den dagen, ville jeg handlet et annet sted. Damen var ikke engang interessert i å undersøke/teste selv. Hun sa også at jeg kunne bruke maxi cosi-adapter på denne vognen. Noen anbefalinger på andre utstyrsbutikker?

Jeg synes også det var merkelig. Hadde det ikke vært for at det var 25 prosent avslag den dagen, ville jeg handlet et annet sted. Damen var ikke engang interessert i å undersøke/teste selv. Hun sa også at jeg kunne bruke maxi cosi-adapter på denne vognen. Noen anbefalinger på andre utstyrsbutikker?

Jeg har alltid møtt gode fagfolk og fått god service på min lokale babycare butikk og babyshop, men dette vil jo variere fra butikk til butikk uansett kjede. Selv er jeg såpass dreven etter ti år med utstyrsdilla ;) at jeg handler for det meste utstyr på nett, favoritt butikkene mine er lekmer, jollyroom og kopbarnvagn. Er som regel bedre priser der enn i kjedebutikkene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...