Gå til innhold

Synes dere barna burde få det største eller minste rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss gjelder dette frem til eldste er ca 7. Da skal vi bygge på huset og de får da et stort enerom hver. Frem til det håper jeg de vil synes det er kos å dele. Vi må ha det største til kontor/gjest nå, går ikke Dobbeltseng på det minste, og vi har ofte besøk ..

Anonymous poster hash: 88905...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss gjelder dette frem til eldste er ca 7. Da skal vi bygge på huset og de får da et stort enerom hver. Frem til det håper jeg de vil synes det er kos å dele. Vi må ha det største til kontor/gjest nå, går ikke Dobbeltseng på det minste, og vi har ofte besøk ..

Jøss, de må dele et rom det ikke går en dobbelseng inn på engang. Også prioriterer dere større rom til gjester..

Noen bør kanskje vente med å få barn til en har plass til dem.

Anonymous poster hash: 7feb9...170

Skrevet

Det største så lenge dere foreldre får plass til seng og kommode inn på det lille rommet :) 

Selv om de sikkert er vandt til å dele er det grenser på hvor tett man vil bo inntil søskenet sitt :) 

Anonymous poster hash: b0877...9ff
Skrevet

Jeg mener det største, min koselig X mente det minste så barna deler det minste hos han. De ligger ikke, men allikevel....blir feil synes jeg da. 

Anonymous poster hash: 82a94...612
Skrevet

Jøss, de må dele et rom det ikke går en dobbelseng inn på engang. Også prioriterer dere større rom til gjester..

Noen bør kanskje vente med å få barn til en har plass til dem.

Farmor og farfar, og tante og onkel, som ungene elsker, besøker oss ofte. Da prioriterer jeg å kunne tilby de skikkelig sovefasiliteter. Barna leker uansett mest på stua, der vi også er og leker med de. På rommet sover de+ plass til klærne sine og lekekjøkken. Alt annet lekes på stua. Så vi har absolutt plass til barna våre:)

Anonymous poster hash: 7feb9...170

Gjest Anybody
Skrevet

Det største om det er god skaplass i det lille.

Her er jeg største for der er det skyvedørsgarderobe der jeg har alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...