Gå til innhold

Frekt om jeg bestiller gratis kondomer til brodern som har sex med nye damer hver helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker ikke at han skal gjøre de gravid eller smitte de med kjønnsykdommer så tenkte en forsendelse med gratis kondomer kunne gjøre nytten?

Anonymous poster hash: 365fa...1e8
Skrevet

Jeg hadde lett gjort noe slikt :) Men det kan vel være at han allerede bruker kondomer?

Skrevet

Tja det er jo mulig, men greit med gratis kondomer, han forteller jo åpent om sitt sexliv og forrige helg var det Helene, Hege og Johanne han hadde hatt sex med og bare hun ene var sånn middels og resten kunne jo ikke en dritt kunne han fortelle!

Anonymous poster hash: 365fa...1e8
Skrevet

Hihi har kjøpt til min bror flere ganger. Ser ikke problemet

Skrevet

Hvis du tror han trenger hjelp til å huske på beskyttelse så.

Ellers høres det ut som om han trenger en liten svart bok også og en moralpreken om å leke med andres følelser ;).

Anonymous poster hash: e3e34...0da
Skrevet

Det gjorde jeg for sønnen min på 17 år. Nå hadde han seg ikke med nye damer hele tiden,men var i et fast forhold.

Anonymous poster hash: 7fad5...405

Skrevet

Æsj, han høres ubeskrivelig ekkel ut :S 
Dropp kondomene og kjøp en hazmat suit isteden.

Anonymous poster hash: 268ca...b58
Skrevet

Haha, det er jo litt komisk at broren din forteller deg slikt i detalj, synes nå jeg. Send kondomer du, det har han uansett ikke vondt av. Også kan dere flire litt av det i etterkant, hvis han finner ut hvem som bestilte dem da ;)

At han er litt laus som ligger rundt med alle er han sikkert klar over selv, så det er vel neppe noe du som søster kan gjøre noe med. Han finner nok ut av dette med damer til slutt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...