Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Ønsker ikke at han skal gjøre de gravid eller smitte de med kjønnsykdommer så tenkte en forsendelse med gratis kondomer kunne gjøre nytten? Anonymous poster hash: 365fa...1e8
mamma_bergen Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg hadde lett gjort noe slikt Men det kan vel være at han allerede bruker kondomer?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Tja det er jo mulig, men greit med gratis kondomer, han forteller jo åpent om sitt sexliv og forrige helg var det Helene, Hege og Johanne han hadde hatt sex med og bare hun ene var sånn middels og resten kunne jo ikke en dritt kunne han fortelle! Anonymous poster hash: 365fa...1e8
klishe89 Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Hihi har kjøpt til min bror flere ganger. Ser ikke problemet
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Hvis du tror han trenger hjelp til å huske på beskyttelse så. Ellers høres det ut som om han trenger en liten svart bok også og en moralpreken om å leke med andres følelser . Anonymous poster hash: e3e34...0da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Det gjorde jeg for sønnen min på 17 år. Nå hadde han seg ikke med nye damer hele tiden,men var i et fast forhold. Anonymous poster hash: 7fad5...405
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Æsj, han høres ubeskrivelig ekkel ut :S Dropp kondomene og kjøp en hazmat suit isteden. Anonymous poster hash: 268ca...b58
Fero Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Haha, det er jo litt komisk at broren din forteller deg slikt i detalj, synes nå jeg. Send kondomer du, det har han uansett ikke vondt av. Også kan dere flire litt av det i etterkant, hvis han finner ut hvem som bestilte dem da At han er litt laus som ligger rundt med alle er han sikkert klar over selv, så det er vel neppe noe du som søster kan gjøre noe med. Han finner nok ut av dette med damer til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå