Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Har hatt feil på vaskemaskinen, den tømmer ikke ut vannet. Valgte da å kjøpe ny siden den gamle er 10 år gammel. Fikk ny installert av Elkjøp nå ikveld og det er fortsatt samme feil! Må jo være en annen feil i noen rør eller tømmegreier på badet da eller... Noen som har en rørlegger til mann i nærheten og kan spørre? Anonymous poster hash: 07296...341
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er rørlegger selv, men du stoler kanskje ikke på kvinnelige rørleggere? Siden du presiserer to ganger at det må være en mann. Anonymous poster hash: fa42e...384
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Beklager hvis jeg fornærmet deg, men det er vel ganske vanlig at menn er rørleggere? Orket ikke å begynne å tenke på tradisjonelle kjønnsroller samtidig som jeg er frustrert over å ha brukt 5000 kr på ny maskin når feilen ikke lå der... HI Anonymous poster hash: 07296...341
Tarssan Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Min logiske tankegang sier meg at avløpet til vaskemaskin er tett. Ha Mudin som er avløpsåpner oppi avløpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå