Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Regner med spørsmålet har vært oppe maaaange ganger, men orker ikke bla meg tilbake :-) Men hvor lang tid før termin var sengen satt fram og ferdig oppredd, og alle klærne var vasket og lå klart? :-) Anonymous poster hash: 32dac...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Klærne var klare rundt uke 30, sengen ble ikke klar før vi kom hjem.. mini sov uansett sammen med oss de første par ukene. Veldig glad jeg var tidlig ute med alt, for var innlagt nesten hele tiden de siste 10 ukene pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Anonymous poster hash: 330b7...314
♥Madam Mim♥ Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Denne gangen ble seng og klær klare i uke 26. Men dette var pga komplikasjoner og det var fare for at jeg fikk en prematurbaby, kanskje så tidlig som uke 26... Kom heldigvis til termin. Første gang var tingene klare i uke 38 :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Okey :-) jeg er i uke 35, og har ikke så mye klart enda. Jeg har tingene, men det er ikke klart til bruk enda.. Anonymous poster hash: 32dac...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Hadde ingenting klart til andremann, vi hadde akkurat flytta inn i nytt hus, skulle sove første natta der,da hun kom seks uker før termin, jo foresten, hadde vel vaska opp ei maskin med nyfødtklær etter storebror som hang på snora da vi dro på sykehuset.. Anonymous poster hash: 9a46d...d6a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Jeg gjorde ferdig tingene 3uker før termin. Følte jeg BARE MÅTTE få gjort det ferdig. Redebygger. Jeg fødte 14 dag før med 1. og 10 dager før med nr 2 Anonymous poster hash: 16249...afa
Lepidoptera Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Klærne var klare i uke 37 tror jeg. Sengetly blir klart idag er akkurat 39 uker p å vei, stellebord ble ferdig for 2 dager siden med Fødebag og da mangler bare bilsete i bilen, veldig bra jeg ikke har født enda ellers hadde det blitt stress:p
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 For to uker siden, rundt uke 33. Måtte selvfølgelig re opp sengen selv om det var syv uker igjen... Anonymous poster hash: fdfcf...0ba
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Jeg fødte i uke 34 og hadde ingenting klart :-) Anonymous poster hash: 5dc17...373
Julie (: Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Hvis din baby har noen som helst til felles med min, så trenger du ikke den senga før omkring 6 mnd. ETTER termin Men synes det var deilig å bli ferdige med å vaske klær ganske tidlig, ble rimilig sliten mot slutten.
C&M&H Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Klær var ferdigvasket i uke 37-38. Seng har vi enda ikke kjøpt - skal kjøpe på mandag, da er det en uke til termin.... Regner med denne her også kommer til å sove med meg i starten så stresser ikke med den senga...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Hadde absolutt ingenting klart til førstemann. Hadde kjøpt inn en stellematte og en og annet body fordi jeg begynte så smått å komme i redebyggefasen. Men hun kom noen uker før tiden, og jeg tok innkjøp av klær og utstyr ettersom vi trengte det etter fødsel. Senga kom opp ganske tidlig etter at vi kom hjem fra barsel, men hun sov mest mellom oss på en amme-madrass de første ukene. Hadde svært lite klart med nestemann også, men hadde sortert ut de minste plaggene etter førstemann, og funnet frem gammelt utstyr. Senga satt vi ikke opp før etter mange uker da hun lå i sengen sammen med meg på amme-madrassen, mens far og eldste lå på annet rom. Men hadde kjøpt meg bæresele i god tid. Førstemann nektet å ligge i vogna, og jeg gikk og bar helt til jeg endelig fikk lånt meg en sele etter mange måneder. Nå lå ny dyr bæresele innkjøpt og klar, men nestemann elsker vogna, så har ikke brukt den så mye. Anonymous poster hash: 2f301...c2c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 klær vasket jeg noen uker før til alle tre. Sengetøy har jeg ikke lagt på før jeg kom hjem, for det blir jo ganske så støvete om man legger det på uker før! Anonymous poster hash: 59399...5d7
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Vel, klær hadde vel denne ungen nok av etter første shoppingtur, men vasker ikke før rundt en måned før termin (regner med å få før termin). Alt det andre tenker jeg at jeg sikkert har i hus til rundt samme tid, og sengetøy og alt det der legger jeg ikke på før etter at vi er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå