Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har brukt dexet par år mot fødselsdepresjon. Har nå trappet ned fra 300 mg til 100 mg. Sluttet brått på 100 mg da esken var tom. Nå har jeg i flere dager hatt vondt i hodet. En trykkende følelse og kvalme. Vondt i hodet og kvalme Kommer dette av tablettslutten? Og hvor lenge vil det evt vare? Anonymous poster hash: c25fb...01b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Dytter... Anonymous poster hash: c25fb...01b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Det er abstinenser. Du kan ikke slutte brått på de medisinene, du kan bli skikkelig dårlig. Nå har du ikke hatt så høy dosering,men du bør likevel trappe ned i samråd med lege. Jeh bråsluttet en gang,og kaldsvettet og frøys om hverandre, skalv, var kvalm og hadde hodepine, ufrivillige rykninger i kroppen, tåkesyn.. Følte meg helt jævlig. Stod på 900mg da. Jeg var så dårlig at jeg dro til legen og måtte starte på de igjen og deretter trappe sakte ned. Trappet ned med 100mg pr 2.uke, og da jeg var på 100mg trappet vi ned med 25mg annenhver uke. Da merket jeg ikke noe. Få tak i ny eske i morgen og ta medisin som normalt! Kontakt lege på mandag og avtal med legen om hvordan du skal trappe ned! Anonymous poster hash: e1534...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå