Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg skal aldri mer spise kyllingkjøttdeig, ALDRI! Vi hadde en kyllingkjøttdeig i frysen vi tenkte det var greit å få spist opp, da vi egentlig ikke liker det noe særlig. Så vi lagde tacosalat... Og jeg føler jeg tygger på småstein! Det er altså så mye dritt i den kjøttdeigen, brusk og gudene vet hva (bein?!), og jeg klarer ikke mer. Jeg sitter her, sulten, etter å ha fortært den ekleste middagen i min historie, og jeg klarer ikke engang tanken på å spise mer, så jeg kan få bli mett. Æsj, altså! Anonymous poster hash: 7203e...cc0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 ikke bare kyllingkjøttdeig som har mye dritt i seg. Med mindre du kverner det selv. Anonymous poster hash: cf8c6...63f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Det må jo ha vært noe seriøst galt med den kjøttdeigen! Jeg spiser kyllingkjøttdeigen gang i uke, til taco, og har aldri opplevd at det er noen brusk eller annet rusk i den. Kjøper som regel fra Gilde eller det Stolte hane. Anonymous poster hash: 8cac1...7b2
Jippipippi Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Vi og spiser det en gang i uken, aldri opplevd det samme som deg...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Det har jeg faktisk aldri opplevd med kyllingkjøttdeig. Kjøttdeig av storfe eller svin derimot... :/ Anonymous poster hash: 9cdaa...75e Anonymous poster hash: 9cdaa...75e
smurfis Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Det er jo en av grunnene til at jeg spiser kyllingkjøttdeig, fordi det aldri er noe ekkelt i den, det må ha vært noe galt med pakken din!
Snuppa09 Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 I alle pakker med kyllingkjøttdeig er det ben og bruk men de fleste leverandører har maskiner som knuser det skikkelig. Det er allikevel kun søppel dere spiser når dere kjøper disse ferdig pakkene. Lager alltid kjøttdeig selv, enten det er kylling, svin el storfe.
smurfis Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 I alle pakker med kyllingkjøttdeig er det ben og bruk men de fleste leverandører har maskiner som knuser det skikkelig. Det er allikevel kun søppel dere spiser når dere kjøper disse ferdig pakkene. Lager alltid kjøttdeig selv, enten det er kylling, svin el storfe. Søppel? Hva mener du med det?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Det var Gilde kyllingkjøttdeig, så var ikke noe billig-greier. Det var på tilbud da jeg kjøpte det, men til vanlig er det ikke det billigste man får. Jeg vet kyllingkjøttdeig består av resten av kyllingen som ikke brukes som kyllingfilet, vinger, lår osv. Jeg har opplevd det samme i svinekjøttdeig, men langt ifra så ille! Derfor spiser vi som oftest karbonadedeig, da har jeg aldri opplevd sånt. Vi hadde to pakker med samme kjøttdeig, og den første pakken vi spiste var ikke sånn, i hvert fall ikke så voldsomt. Men den brukte vi på pizza, så kanskje jeg ikke merket det så godt der? Hvem vet, ekkelt er det i hvert fall. Anonymous poster hash: 7203e...cc0
BareMas Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Enig med deg, hi! Kylling kjøttdeig er noe av det verste jeg har spist! Kunne like gjerne spist små plastperler. Never again!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Er mye dritt i alt kjøtt, selvom du ikke merker det når du tygger... Anonymous poster hash: bf95c...d0b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 I alle pakker med kyllingkjøttdeig er det ben og bruk men de fleste leverandører har maskiner som knuser det skikkelig. Det er allikevel kun søppel dere spiser når dere kjøper disse ferdig pakkene. Lager alltid kjøttdeig selv, enten det er kylling, svin el storfe. Hva mener du med at det er søppel? Er resten av kyllingen som ikke lar seg skjære ut som fileter søppel? Og jeg som trodde kjøttdeig var et produkt som utnyttet ressursene. Hadde vært skammelig om man bare kastet resten av knoklene med mye spiselig næring på. Da hadde det vært enda flere sultne her i verden. Jeg setter pris på at noen andre, maskiner eller hva det måtte være, renplukker dyreknoklene for meg og kverner det opp, så slipper jeg å kline med det selv. Spiser du bare toppen av kransekaka også kanskje, og kaster resten? Anonymous poster hash: 482fe...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå