Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei, Jeg er en jente på 26 år som stoppet på p-pillen for ett halvt år siden, ellers gått på pillen i 12 år. Jeg møtte en fyr som jeg hadde regelmessig sex med i en uke, av en eller annen grunn (vær så snill å ikke døm.. :/ ) så hadde vi ubeskyttet sex et par ganger i løpet av denne uken, men uten at han kom inni meg. Er fullstendig klar over at man fortsatt kan bli gravid.. Min syklus pleier å være 29-30 dager og jeg skulle hatt mensen for i hvert fall fire dager siden, men nei... så ble jeg litt stresset sjekket ut en eggløsnings kalkulator og fant vips ut at den uken jeg var med han var selvfølgelig de dagene før eggløsningen. Jeg mener at jeg fortsatt hadde eggløsning, men reagerte veldig på at det var langt ifra den mengden det pleier å være... Jeg tok en test i dag tidlig og den var helt blank negativ, uten tvil.. Jeg har ingen intensjoner om å bli gravid, så jeg har heller ikke så mye kunnskap om området. Noen søte sjeler der ute som kan gi noen hint om hva jeg bør gjøre? :S Er jeg bare paranoid? Bør jeg stole på testen? Har man i det hele tatt eggløsning hvis egget har blitt befruktet? Anonymous poster hash: be2db...85b Anonymous poster hash: be2db...85b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102739-naiv-paranoid-eller-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei, Jeg er en jente på 26 år som stoppet på p-pillen for ett halvt år siden, ellers gått på pillen i 12 år. Jeg møtte en fyr som jeg hadde regelmessig sex med i en uke, av en eller annen grunn (vær så snill å ikke døm.. :/ ) så hadde vi ubeskyttet sex et par ganger i løpet av denne uken, men uten at han kom inni meg. Er fullstendig klar over at man fortsatt kan bli gravid.. Min syklus pleier å være 29-30 dager og jeg skulle hatt mensen for i hvert fall fire dager siden, men nei... så ble jeg litt stresset sjekket ut en eggløsnings kalkulator og fant vips ut at den uken jeg var med han var selvfølgelig de dagene før eggløsningen. Jeg mener at jeg fortsatt hadde eggløsning, men reagerte veldig på at det var langt ifra den mengden det pleier å være... Jeg tok en test i dag tidlig og den var helt blank negativ, uten tvil.. Jeg har ingen intensjoner om å bli gravid, så jeg har heller ikke så mye kunnskap om området. Noen søte sjeler der ute som kan gi noen hint om hva jeg bør gjøre? :S Er jeg bare paranoid? Bør jeg stole på testen? Har man i det hele tatt eggløsning hvis egget har blitt befruktet? Anonymous poster hash: be2db...85b Anonymous poster hash: be2db...85b Jeg ville ha ventet noen dager og tatt en ny test, eller en tur til legen hvis du ikke ser mensen Anonymous poster hash: 2f46f...481 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102739-naiv-paranoid-eller-gravid/#findComment-145921416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei, Jeg er en jente på 26 år som stoppet på p-pillen for ett halvt år siden, ellers gått på pillen i 12 år. Jeg møtte en fyr som jeg hadde regelmessig sex med i en uke, av en eller annen grunn (vær så snill å ikke døm.. :/ ) så hadde vi ubeskyttet sex et par ganger i løpet av denne uken, men uten at han kom inni meg. Er fullstendig klar over at man fortsatt kan bli gravid.. Min syklus pleier å være 29-30 dager og jeg skulle hatt mensen for i hvert fall fire dager siden, men nei... så ble jeg litt stresset sjekket ut en eggløsnings kalkulator og fant vips ut at den uken jeg var med han var selvfølgelig de dagene før eggløsningen. Jeg mener at jeg fortsatt hadde eggløsning, men reagerte veldig på at det var langt ifra den mengden det pleier å være... Jeg tok en test i dag tidlig og den var helt blank negativ, uten tvil.. Jeg har ingen intensjoner om å bli gravid, så jeg har heller ikke så mye kunnskap om området. Noen søte sjeler der ute som kan gi noen hint om hva jeg bør gjøre? :S Er jeg bare paranoid? Bør jeg stole på testen? Har man i det hele tatt eggløsning hvis egget har blitt befruktet? Anonymous poster hash: be2db...85b Anonymous poster hash: be2db...85b Jeg ville ha ventet noen dager og tatt en ny test, eller en tur til legen hvis du ikke ser mensen Anonymous poster hash: 2f46f...481 Takk for svar! Fortsatt ikke noe mensen, på dag 36 nå og begynner å bli noe stresset. Ny test er kjøpt inn og ligger klar til imorgen! Anonymous poster hash: be2db...85b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102739-naiv-paranoid-eller-gravid/#findComment-145923227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå