Gå til innhold

Inspirert: Hvorfor er det slik at vi damer velger eldre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 9bf30...3c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.

Har hatt kjæreste som er 7 år yngre enn meg men nå er jeg sammen med en som er 5 år eldre.

Anonymous poster hash: cc359...0c5

Skrevet

Fordi de er på samme mentale alder som oss kanskje. Unntak finnes såklart.

Skrevet

"vi damer" gjør ikke det. Noen av oss gjør det. Andre, sånn som meg, har bare vært sammen med menn som er yngre enn meg...

Anonymous poster hash: df3cc...3a0
Skrevet

Har ikke gjort det " bevisst " var ikke slik at jeg bare gikk etter eldre menn liksom :-p. Jeg falt for han pga vi passer godt sammen.

Men når det er sagt tiltrekkes jeg stort sett av menn 10år eldre ca.

Anonymous poster hash: 7120e...bba

Skrevet

Mannen min er yngre enn meg. Synes det passer meg ypperlig. Kjenner flere som har yngre menn jeg. 

Skrevet

Tråden er vel også fylt med eksempler på det motsatte ;)?

Men statistisk sett har du rett, vi ser ut til å gjøre det.

Det er nok både biologisk betinget; menn blir senere følelsesmessig modne og klar for barn enn kvinner, og den fysiske tiltrekninger ser ofte ut til å være litt større med en slik aldersforskjell. Men samtidig er nok dette også delvis et resultat av kjønnsrolletradisjoner.

Anonymous poster hash: 0b796...1a8
Skrevet

Da jeg var 23 år hadde jeg et seksuelt forhold til en lege på jobben min som var 41 år. Det tente meg litt med den aldersforkjellen, han var så mektig liksom. Han var erfaren, viste hva han gjorde, han var så reflektert og klok i forhold til andre menn jeg hadde datet da.. Og kjekk og velutstyrt ;-) kjenner jeg savner han nå, men dette er 5 år siden, og er veldig glad det ikke ble oss to (han var forresten gift, men vurderte å gå ifra). 

For meg var det spenningen, erfaringen hans, og hans mandige vesen som tiltrakk meg. Gutter på min alder syntes jeg da var så puslete.. Nå er jeg sammen en som er like gammel :-)

Anonymous poster hash: 9882f...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...