Gå til innhold

Hva skal jeg bruke saueskinnet til nå?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte saueskinn fra nøstebarn til å Ha i vuggen til barnet mitt som forhåpentligvis kommer før jul, men så er jo tydeligvis ikke saueskinn så bra å sove på visstnok og jeg har voksi urban til barnevognen og da trenger jeg jo ikke saueskinn. Veldig frustrerende å ha kastet bort 800 kroner på ingenting:(

Fortsetter under...

Jeg kjøpte saueskinn fra nøstebarn til å Ha i vuggen til barnet mitt som forhåpentligvis kommer før jul, men så er jo tydeligvis ikke saueskinn så bra å sove på visstnok og jeg har voksi urban til barnevognen og da trenger jeg jo ikke saueskinn. Veldig frustrerende å ha kastet bort 800 kroner på ingenting:(

Brukte saueskinn i vogn og vugge til førstemann, han har verken astma eller noen allergier.. Jeg blir å bruke det denne gangen også, men ser jeg babyen reagerer på ull tar jeg bort saueskinnet.

Gjør det som blir rett for deg og din baby! :-)

Ingen problem å bruke! Legg en gulpeklut/fløyelsklut under hodet, og bruk skinnet ditt med god samvittighet. Jeg har også kjøpt. Alle mine tantebarn har sovet på skinn, og ingen har allergier. Passe på temp må man uansett, skinn eller ei. Lunt og godt for barnet å ligge på skinn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...