Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt det? Har kjøpt det tidligere på Meny, meeeen nå fant jeg det ikke der heller! Mener ikke viking melk, men Søt kondensert melk.. Anonymous poster hash: 104d4...950
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 De har det iallfall på CC Mat i Mjøsområdet. Vil tro Coop Mega og Ultra også har. Men skal du bruke det i feks fudge eller annet søtt funker det like bra med vikingmelk - det blir søtt nok uansett! Billigere også. Anonymous poster hash: ee47c...3f4
mams87 Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 på utenlandske butikker pleier jeg å kjøpe.
mams87 Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 viking melk er ikke det samme i det hele tatt. Jeg kommer fra Brasil og der bruker vi mye kondensert melk.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Pakkissjapper har det Anonymous poster hash: 87dab...00d
BettyBoob Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 sverige eller meny kjøpt på meny flere ganger. Koster flesk for en liten boks. rundt 45 kr.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 sverige eller meny kjøpt på meny flere ganger. Koster flesk for en liten boks. rundt 45 kr. I pakkissjapper koster det bare ca 20 Anonymous poster hash: 87dab...00d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 viking melk er ikke det samme i det hele tatt. Jeg kommer fra Brasil og der bruker vi mye kondensert melk. Altså, viking melk ER kondensert melk. Den er bare ikke tilsatt sukker. Så produktet er i utgangspunktet det samme, forskjellen er hvor søtt det er. Og som jeg nevner er det mer enn nok sukker i oppskriftene dersom det er noe søtt som skal lages. Penger og frustrasjoner spart. Anonymous poster hash: ee47c...3f4
Fruen i huset Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 De har det iallfall på CC Mat i Mjøsområdet. Vil tro Coop Mega og Ultra også har. Men skal du bruke det i feks fudge eller annet søtt funker det like bra med vikingmelk - det blir søtt nok uansett! Billigere også. Anonymous poster hash: ee47c...3f4 Er du sikker? Står ofte spesifisert i oppskrifter på blogger osv at det IKKE vil bli bra resultat med vikingmelk..
fisken2015 Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Blir IKKE det samme med Vikingmelk. Prøvde meg på karameller med Vikingmelk i stedet, men den ble altfor tyntflytende. h
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har laget karameller med vikingmelk mange ganger, og de blir alltid perfekte. Så da vet jeg ikke hva dere gjør feil. Anonymous poster hash: ee47c...3f4
Mia_73 Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har laget karameller med vikingmelk mange ganger, og de blir alltid perfekte. Så da vet jeg ikke hva dere gjør feil. Vel da er du unntaket. Som regel funker det ikke med vikingmelk og som noen lengre opp skrev er det mange oppskrifter som nevner at resultat ikke blir bra. Jeg så søtet kondensert melk idag hos ICA forresten.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 På Lerøy mat i Galleriet (Bergen) Anonymous poster hash: 1d65e...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå