Gå til innhold

Morkaken langt nede og blødninger

Anbefalte innlegg

Takk for svar! Jeg er usikker på om den dekker hele åpningen eller kun litt, men de sa hvertfall den må flytte seg for at jeg skal kunne føde vaginalt. Står "low posterior placenta" i papirene mine (bor ikke i Norge så mulig de bruker litt andre uttrykk). Jeg vet jeg kommer til å bli fulgt godt opp, men synes det er skremmende å høre om alle som har blødninger og må bli sengeliggende eller satt igang tidlig. Hvilken uke begynte blødningene dine Antoine?

Fortsetter under...

Takk for svar! Jeg er usikker på om den dekker hele åpningen eller kun litt, men de sa hvertfall den må flytte seg for at jeg skal kunne føde vaginalt. Står "low posterior placenta" i papirene mine (bor ikke i Norge så mulig de bruker litt andre uttrykk). Jeg vet jeg kommer til å bli fulgt godt opp, men synes det er skremmende å høre om alle som har blødninger og må bli sengeliggende eller satt igang tidlig. Hvilken uke begynte blødningene dine Antoine?

Gyn skrev det samme på min UL-rapport ved 12 uker.  Det viste seg imidlertid at den ikke ligger mot ryggen, men rett over.

Jeg hadde første blødning 5+3, deretter styrtblødning 10+4 (mulig tvilling).  Har fra 13 et eller annet blødd ymse, men det har tatt seg opp i uke 14 til nå (16 fullgåtte) og de siste nettene har det kommet hver natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...