Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Digger den bloggen. Andre som leser den? Anonymous poster hash: 32046...717
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jepp! En av de bloggene jeg MÅ lese. Anonymous poster hash: 170dc...9f9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Tja, jeg leser den, men tenker at jeg ikke alltid er enig med henne. Hun virker ekstremt temperamentsfull. Anonymous poster hash: 4a33c...872
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det er som med andre blogger du som syns hun virker ekstremt temperamentsfull, det som fremheves i bloggen noen vil definere henne som. Hun skriver om de gangene hun har eksplodert..er jo ikke så mange ganger. Alle kan miste besinnelsen engang iblant. Noen er mindre tålmodig andre er veldig tålmodig. Har så sansen for folk som er bunn ærlig til tross for at de vet de får negative reaksjoner. Syns det er en flott blogg som tar opp det ingen andre tør! :-) Anonymous poster hash: 6d995...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå