Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Forstår ikke hva som feiler meg.Er lykkelig gift,hus,hund og tre flotte barn.Og siden søndagen har jeg vært trist og lei meg,lest alt hva jeg kommer over ang Paul sin bilulykke,om hans kjæreste og hans datter.Googler og ser på youtoub,forstår ikke hva som er galt med med.Hode mitt snurrer rundt og tankene er på han.Likte han godt som skuespillere..han vare en av mine favoritter,men gjorde ikke noe av dette før ulykken....tårene triller bare jeg hører " come home" Trist og lei seg,hvil i fred Paul Walker,du er i mitt hjerte. Anonymous poster hash: 65adc...5e9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Dersom man er stor fan er dette faktisk en normal reaksjon for mange. Mange føler de får et nært forhold til skuespillere osv Anonymous poster hash: d7826...922
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Helt normalt. Blir jo en sorgreaksjon, selv om man ikke kjenner vedkommende. Anonymous poster hash: 5fdc5...921
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Jeg syns det er sært og spesielt. Å engasjere seg så mye i en person man ikke kjenner i det hele tatt er ikke helt normalt i min bok. Slutt å surfe og lete opp informasjon. La det ligge og gå videre i livet..... Anonymous poster hash: 1230c...e1e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Spesielt.... Anonymous poster hash: dd776...c65
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Synes også det er helt grusomt trist F&F blir ikke det samme uten han! Anonymous poster hash: 1a802...b02
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Forstår deg godt HI. Jeg likte han også veldig godt. Har hatt slik reaksjon du skriver om når flere av de jeg har hatt ett langvarig fascinasjon av selv om det kun er gjennom film og musikk. Anonymous poster hash: 61918...777
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Forstår deg, følte det sånn etter Michael Jackson døde Anonymous poster hash: 65165...d64
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jeg ble nesten slik da Brittany Murphy døde. Jeg hadde fulgt henne fra hun spilte i en tv-serie som barn/ungdom, fikk en sånn jenteforelskelse første gang jeg så henne, og jeg har likt alt hun har gjort siden. Har på en måte følt at jeg har blitt godt kjent henne. Holdt på å begynne å grine i butikken da jeg så overskriften i avisene. Og jeg er på ingen måte en kjendisjeger ellers. Men kommer til å grine snørr og tårer og blod den dagen Johnny Depp skulle finne på å gå bort, for han har jeg fulgt siden han spilte Tommy Hanson. Anonymous poster hash: af73c...ed6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Synes også det er helt grusomt trist F&F blir ikke det samme uten han! Anonymous poster hash: 1a802...b02 Helt enig... Er spent på hvordan neste filmen blir... Han er vel den eneste som har vært med i alle filmene... Anonymous poster hash: 4de1e...30a
th123 Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Min samboer har det på samme måte! Han var jo nesten "forelsket" i han som skuespiller og blir så irritert og lei seg når han tenker på at han har gått vekk! Er nok ikke han som person det blir sørget over siden vi ikke kjente han... men den fantastiske skuespilleren han er og den delen vi "kjenner" F&F 7 blir ikke det samme hvertfall! Utrolig trist måte å gå vekk på
Sint naken biltyv Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Forstår ikke hva som feiler meg.Er lykkelig gift,hus,hund og tre flotte barn.Og siden søndagen har jeg vært trist og lei meg,lest alt hva jeg kommer over ang Paul sin bilulykke,om hans kjæreste og hans datter.Googler og ser på youtoub,forstår ikke hva som er galt med med.Hode mitt snurrer rundt og tankene er på han.Likte han godt som skuespillere..han vare en av mine favoritter,men gjorde ikke noe av dette før ulykken....tårene triller bare jeg hører " come home" Trist og lei seg,hvil i fred Paul Walker,du er i mitt hjerte. Anonymous poster hash: 65adc...5e9 Føler og gjør akkurat det samme. Trist med Roger Rodas også. Følte litt med på han også jeg. Sikkert vondt for Roger Rodas sin familie at alle sørger over Paul Walker mens alle glemmer Roger Rodas.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Helt normalt!! Det går over. Han var min kjendis crush!! Ble trist selv jeg! Anonymous poster hash: 43b99...5fd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes det er veldig merkelig å dyrke sorg i det hele tatt, men jeg tror faktisk mange mennesker bare trenger det av en eller annen grunn. Man ser det jo rett som det er, når kjendiser, kongelige e.l. dør går noen mennesker helt unaturlig inn i sorgen uten å ha kjent personen i det hele tatt. De trenger rett og slett dette, de må ha utløp for et eller annet i sin egen kropp eller eget liv tror jeg. De leter frem gamle bilder, hører på triste sanger, leser dikt om det å miste noen man er glad i og dyrker sorgen, trenger å bare gi seg over, grine og grine, lette på trykket om du vil. Anonymous poster hash: 9378d...977
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Kan vel sammenligne med mannen min som i sta satt å strigråt da Nelson Mandela var på nyhetene. Noen ganger kan man bare ikke noe for hva man føler og det er helt greit. Sorg er noe alle føler. Anonymous poster hash: 44375...5b2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Han er bra herlig,hvile i fred Anonymous poster hash: 65adc...5e9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Synes også det er helt grusomt trist F&F blir ikke det samme uten han! Anonymous poster hash: 1a802...b02 Helt enig... Er spent på hvordan neste filmen blir... Han er vel den eneste som har vært med i alle filmene... Anonymous poster hash: 4de1e...30a Har lest at alle kommer til å dø i denne filmen på slutten, bortsett fra Vin Diesel... Så Paul Walker blir nok med så langt dem er kommet, så blir han nok å dø på mystisk vis.. Glad han ihvertfall får være en del med i denne filmen! Gleder meg, men samtidig gruer jeg meg nå til den kommer. Har hatt ganske lik reaksjon som deg HI, helt sært Så blir nok tungt å se filmen, kanskje jeg gråter en skvett når jeg ser den hærlige skuespilleren! Utrolig hvor store spor enkelte kan sette i ens hjerte. Selv om man ikke kjenner dem, får man et slags forhold til enkelte personer. Anonymous poster hash: 13a02...b37
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 (endret) synes ikke det er så rart, holdt på og grine meg i hjel når Heath døde ( han som spilte i 10 ting jeg hater ved deg) klarte ikke og se filmene jeg hadde med han på over 1,5 år,hver gang jeg prøvde bare gråt jeg. gråt en god del første mnd,men han var favoritten og vil alltid ha et stort plass i hjertet mitt Endret 6. desember 2013 av olli bolli totti
Kremtopp Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Har hatt det på samme måte, er helt knust over nyheten selv. Helt forferdelig måtte han hvile i fred <3
Pixy Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Skjønner deg godt HI! Bare at jeg har det på en litt annen måte nå... Jeg er blodfan av Vin Diesel og har vært det lenge før han ble "allemannseie". Så jeg tenker mest på hvordan han har det nå. Som mamman til Paul sa til Vin : Du har mistet din andre halvdel. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste sin beste venn Tårene triller når jeg leser statusoppdateringene hans som river i hjertet! Og ikke minst den talen han holdt for de fremmøtte ved bilvraket, når han fikk låne en mikrofon fra en politibil. Elsker den mannen. Er så trist å tenke på at det er en 8 åring og en 15 åring har mistet sin kjære pappa Selv om de er kjendiser så er de ekte mennesker, med ekte følelser.
Mamma til 3gutter Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 Ja det er helt forferdelig.Han døde i sin drømme bil.Han var en ordinær mann,jordnær og alt.Leste om hans far og hans siste samtale med sønne Paul,blir helt rørt.Stakkers familie.Måtte de begge to hvile i fred.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Paul Walker <3 Anonymous poster hash: c4271...d2a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #24 Skrevet 7. desember 2013 Ingen er så nydelig som du.Triste greier...tårer på mitt kinn. <3 Paul Walker Anonymous poster hash: 65adc...5e9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #25 Skrevet 8. desember 2013 Minnestund for Paul Walker på får no i California,helt rørt. Anonymous poster hash: 65adc...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå