Gå til innhold

Kona følelser for en annen, noen vært borti lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jobber sammen og jeg har mistenkt at det har vært noe siden i våres. Jeg er vel litt sjalu og har oppført meg masete til tider. Hun har gått lei og sier at nå er hun sammen pga barna. Hun er glad i meg og vil at det skal funke, noe jeg tror skal gå bra. Men får jo mange tanker i hodet. De er bare på flørteren og det tror jeg 99% på. Hun har en gang sagt at man kan bare ha følelser for en og da tenker jeg at jeg er nr 2, bare en som er i heimen og er med barn. Men etter 12 år sammen så kan vel ikke alt gå på skinner hele tiden. er det noen råd og få, vil jo ikke mase for mye om hva som skjer. De er jo ute sammen av og til gjennom jobben og da tenker jeg at med alkohol så vet man aldri, særlig når det er følelser inni bildet.

Anonymous poster hash: 9f7ef...fe9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det er slik at man kan få følelser for andre i perioder, men jeg synes ikke det er greit at hun sier hun bare er sammen med deg pga barna! Jeg ville ha gått til familievernkontoret og bestillt time. Er det noe å satse videre på, eller ikke...

Jeg hadde også en gang følelser for en annen, men elsker mannen min mye mer enn før nå, så det kan bare være en dum fase.

Anonymous poster hash: 947b3...e7a
Skrevet

Ja, men akkurat nå er hun bra lei maset mitt. Noe jeg skjønner, vi har hatt en god prat om det. Er meg hun vil være sammen med i fremtiden og. Vi har det fint, er vel hode mitt som tenker for mye. Reagere mest på sunt hun må "ut" for og ha det gøy. Men som sagt, er vel en periode i livet

Anonymous poster hash: 9f7ef...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...