kosemamma<3 Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hvert år - mine foreldre og svigerforeldrene mine svarer alltid når vi spør hva de ønsker seg til jul, at dem ønsker seg ingenting. Men vi har da selvfølgelig tenkt at de skal få julegaver fra oss. Jeg synes det er så vanskelig Hva gir dere?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Kjøp noe spiselig,det er noe ALLE trenger! Er så vanskelig å kjøpe til de som har alt,så vi har brukt å fylle ei eske med gode pålegg,brød og fancy sjokolade, det setter de pris på! Anonymous poster hash: 597ed...194
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det var lurt! Tusen takk! vel bekomme! Anonymous poster hash: 597ed...194
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Vi har ofte gitt de reiser enten sammen med oss eller de alene. Anonymous poster hash: a26b0...b93
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Matgaver.no Bestiller til mine foreldre derfra hvert år. Høres kjedelig ut, men de har absolutt alt og er over gjennomsnittet glad i spekemat. Anonymous poster hash: 62603...e31
Gjest Smil:-) Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Alt mulig forskjellig. Alt fra elektriske dingser til fotografbilder av barna, vin, gavekort.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Her blir foreldrene på begge sider både sure og furtne hvis de ikke får billedkalender og fotobok. Jeg bruker mye tid på å designe fine ting og de koster litt også. Det er det de får og dyrt nok er det. De har virkelig alt på begge sider og blir strålende fornøyde hvert år. Anonymous poster hash: 2892e...671
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Gavekort på billettservice eller kinobilletter Anonymous poster hash: 138dc...634
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Mine foreldre er sånn også, helt håpløst. I år får de et brettspill som jeg tror passer dem bra, fotokalender og hjemmelagd såpe. ( håper bare ikke at stemoren min er allergisk mot den... ) Til mine svigerforeldre er det tre ganger så vanskelig fordi de har ALT de trenger og enda mer til, ingen interesser, ikke så glade i å lese, kan ikke spise så mye søt osv.. Så foreløpig får de en fotokalender, hjemmelagd såpe også var det bare resten.... Anonymous poster hash: bd1b5...964
kosemamma<3 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2013 Her var det mange gode tips å få! Tusen takk, det hjalp virkelig
Pom-mom Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 mine får gormet sjokolade, kaffe eller te hvert enesten år det er noe de liker godt & siden de aldri ønsker seg noe sliter jeg med å finne på noe annet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Mine får en kitchen aid blender Anonymous poster hash: ff910...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå