Gå til innhold

Dere med TFK joggster twist, når byttet dere til sportsdelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan var responsen?

Hvordan var det for deg som mor å ikke ha barnet vendt mot deg?

Anonymous poster hash: 1300a...65e

Skrevet

Husker ikke helt (6mnd kanskje - vokste ut av bagen), men liker ikke å ha ham vendt fra meg så i våken tilstand går han selv eller sitter på ryggen i et bæretøy. Til neste har vi kjøpt multi-x-bag slik at vi kan ha han vendt mot oss lengre.

Anonymous poster hash: 52db8...834

Skrevet

Baby nr 1 hadde reflux, nektet å ligge i vogna etter 5 mnd så bytta da- alt ble bedre:--), nr 2 bytta jeg ved 7 mnd alder, begynte å bli trangt da! Nå er minste litt over 5 mnd og jeg må bytte snart. Hun er sterkt plaget ned reflux så det hjelper å ikke ligge flatt. Begynner dessuten å bli trangt:-) de er lange disse småtassene mine:-) barna elsket sportsdelen, jeg synes det er litt kjipt de første mnd å ikke ha de vendt mot meg, men når de vennen til intrykk osv tror jeg de synes det er litt mer spennende:-) sånn er vogna, lite å få gjort med den delen dessverre!

Anonymous poster hash: f78cb...f9e

Skrevet

Når de venner seg til inntrykk skulle det stå, også har man jo luka på toppen å følge med på! Den mulitbagen passer den på eldre vogner? Har 2009 modell av vogna..

Skrevet

Når de venner seg til inntrykk skulle det stå, også har man jo luka på toppen å følge med på! Den mulitbagen passer den på eldre vogner? Har 2009 modell av vogna..

Jeg vet ikke, men tror det. Vi kjøpte vår tfk i februar i vår. Men har kjøpt bagen brukt nå, tror den er et par år...

Anonymous poster hash: 52db8...834

Skrevet

Vi har multi x bagen og byttet til sportsdelen da mini var rundt 8 mnd. Synest det fungerte kjempefint! Både for meg og barnet. Han synest jo uansett jeg var lite interessant når vi var på trilleturer.. ;)

Skrevet

Da han var 11 mnd, gikk fint det.

Hadde seler i vogna og bruke dyna som støtte i baggdelen når han satt og kunne derfor bruke den lenge :)

Anonymous poster hash: 8da73...478

Skrevet

Hadde seler i vogna og bruke dyna som støtte i baggdelen når han satt og kunne derfor bruke den lenge :)

Hvordan monterte du seler i bagdelen da?

Hi

Skrevet

Hvordan monterte du seler i bagdelen da?

Hi

Anbefaler faktisk Stokke sine seler (til Tripp Trapp stolen). De kan "klipses" på ramma i vogna:)

Byttet til sportsdelen ved 4-5mnd.

Anonymous poster hash: a871f...469

Skrevet

Vi byttet til sportsdelen når hun var 13 mnd. Gikk veldig greit å ha henne vendt fra seg. Var såpass stor da at hun fulgte med på alt som skjedde. Vi brukte ikke kalesjen så mye, så da så vi jo rett ned på henne.

Anonymous poster hash: 33c25...78c

Anonymous poster hash: 33c25...78c

Skrevet

Så små barn dere må ha (i forhold til min, som var ei bolle :P ). Vi måtte bytte da han var 5 mnd, da hadde han vokst ut av bagen!

Skrevet

Ja, og var de ikke nysgjerrige å ville se ut av vogna da de fortsatt lå? i bagen? Hvordan løste dere det?

Hi

Skrevet

Vi bytte D hun var 8 mnd - men i forhold til hennes nysgjerrighet så var vi et par mnd for seint ute.

Det er en glidelås bak kalesjen på bagdelen, til en lufteluke. Vår snipp lå på magen og så ut av den, men det var jo slitsomt i lengden.

Jeg savnet å se henne, men virket ikke som hun savnet meg noe særlig. Jeg har en venninne viss sønn satt vendt mot henne, med det resultat at han hang over vognkanten for å se fremover.

Skrevet

Vi byttet når hn var 9 mnd,da var sittedelen for stor,fikk ikke nok støtte og jeg syntes han var for liten til at jeg ikke skulle se hn. Vi kjøpte ei Emmaljunga nitro i tillegg. Nå er han 15 mnd og stortrives med å kun se fremover og sitter fint i sportsdelen:)

Skrevet

Byttet da han var 11 mnd. vinterbarn

Anonymous poster hash: fb0f1...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...