Gå til innhold

dette med en "snap"-kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere kjsønner hva jeg mener, noen sier noe, så vil man komme med en kjapp replikk i retur.

Hva er tankegangen for å komme på slike snap-kommentarer?

Vil så gjerne bli god på det!
Er så altfor ofte jeg kommer på i ettertid "aaah hvorfor sa jeg ikke deeet i stedet? "

Anonymous poster hash: 5066f...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke!

Kanskje det bare er noen som "har det"? 

Jeg har inntrykk med av at noen er født med evnen til å komme med kjappe kommentarer til det meste :) Litt som prinsessa som ingen kunne målbinde!

Skrevet

Og hurra for ikke å lese den bommerten på SKJØNNER* Beklager.

Anonymous poster hash: 110b9...8f8
Skrevet

Nerd som jeg er tenker jeg snap chat når du skriver snap-kommentar, men det er kanskje ikke det du mener?

Hvis det er irl så ligger det nok i personligheten. Enten har man det, eller så har man det ikke. Jeg er stort sett ganske god på det, men er elendig på å svare på urettmessig kritikk eller sleivete kommentarer fra fremmede. Jeg klarer ikke komme med eksempel nå engang, men typisk hvis noen blander seg i barneoppdragelse, mener de var foran i køen e.l.

Skrevet

Absolutt ett personlighetstrekk,.

Pappa er sånn og jeg har nok arvet det jeg også.. Feks pappa gikk på tur med hunden min for litt siden, de gikk nedover fortauet, så kom det en dame i mot, som plutselig krysset veien og fortsatte mot de på andre siden av veien.

Pappa spør da: er du redd for hunden?

Damen: neida!

Pappa: er det meg du er redd da?

Pappa er sånn som alltid må snakke med alle og alltid har noe å si eller svare..

Anonymous poster hash: 0429d...421

Skrevet

Ikke snapchat nei;)

Haha det var god kommentar fra pappan din!

Men jeg har det når jeg er full, da kommer de som perler på en snor, men ikke edru!

HI

Anonymous poster hash: 110b9...8f8
Skrevet

Jeg tenker også at det er medfødt. Gjør det selv, og har alltid gjort det!

Anonymous poster hash: 1fcb0...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...