Gå til innhold

Er mannen / kjæresten din her inne på forumet å leser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gjorde, haha. Og trodde flere innlegg skrevet av anonyme var skrevet av meg. (noe det IKKE var).

Var bare gøy å høre alle de syke beskyldningene

Haha! Det gjorde min også! Mest på innlegg der dama klaget over mannen som ikke hjalp til hjemme, eller lignende. Han følte seg vel litt truffet :P Men jeg har aldri klaget over han her inne :)

hehe. Jeg var sammen med en psykopat, så jeg fikk heller den "Jeg vet at du skrev det innelgget inne på DIB der du skrev du hadde hatt sex med bestekompisen til kjæresten din, jeg ser det på måten du skriver på" osv.. :P

Haha, vi har jo sett mange eksempler på at folk har i overkant paranoide her inne ;).

Se bare på alle de som sier at de kjenner noen her som lyver om antall barn, hvor de bor, hva de jobber osv. men de VET bare at det er de likevel på grunn av måten de skriver på.

Anonymous poster hash: ed438...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han leser over skulderen min av og til. ellers leser jeg høyt & da får han med seg ca 60% av det jeg sier :P tviler på at han noen gang kommer til å gå inn hit av egen vilje. 

Skrevet

om siden står oppe på pc så leser han den aktuelle tråden (om han gidder) han var fasinert av tråden om grusomme julegaver, for han syns blant annet snus og felger er en fantastisk julegave :)

Skrevet

nei nei nei

jeg har egentlig "forbud" mot å være her inne, fordi jeg gikk så sinnsykt opp i det forrige gang jeg var prøver...

så nå prøver jeg å begrense meg :P

Anonymous poster hash: ac0a5...2b6
Skrevet

Min gjorde, haha. Og trodde flere innlegg skrevet av anonyme var skrevet av meg. (noe det IKKE var).

Haha! Det gjorde min også! Mest på innlegg der dama klaget over mannen som ikke hjalp til hjemme, eller lignende. Han følte seg vel litt truffet :P Men jeg har aldri klaget over han her inne :)

hehe. Jeg var sammen med en psykopat, så jeg fikk heller den "Jeg vet at du skrev det innelgget inne på DIB der du skrev du hadde hatt sex med bestekompisen til kjæresten din, jeg ser det på måten du skriver på" osv.. :P

Haha, vi har jo sett mange eksempler på at folk har i overkant paranoide her inne ;).

Se bare på alle de som sier at de kjenner noen her som lyver om antall barn, hvor de bor, hva de jobber osv. men de VET bare at det er de likevel på grunn av måten de skriver på.

ikkesant, hehe. 

Skrevet

Han vet jeg er inne på et eller annet kvinneforum og diskuterer kvinnesaker. Han bruker inn i mellom å bli super nysgjerrig på hva jeg skriver. Han tror vi diskuterer mer intime ting som sexstillinger og penislengden på mennene våre :P

Anonymous poster hash: 31a9c...ffd

Hadde vi gjort det kunne det jo blitt litt morsomt her inne! ;-)

Anonymous poster hash: ac0a5...2b6

Skrevet

Samma her! Han kjente seg igjen i ett par innlegg hvor en eller annen klaget veldig over mannen. Traff visst han på flere punkter. Han var helt sikker på at det var jeg som hadde skrevet, og ble ganske sur.

Anonymous poster hash: d3d78...bfd

Skrevet

Samma her! Han kjente seg igjen i ett par innlegg hvor en eller annen klaget veldig over mannen. Traff visst han på flere punkter. Han var helt sikker på at det var jeg som hadde skrevet, og ble ganske sur.

Anonymous poster hash: d3d78...bfd

Haha :). Enkelte ganger kan det sikkert hende at det stemmer at han kan se hvem som er deg, men det finnes faktisk mange også som har relativt de samme problemene i samlivet og frustrasjonsområdene når det gjelder sine menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...