Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Spiser normalt føler jeg. Har en aktiv jobb og litt tung jobb innimellom ( helse/sykehjem) og etter jobb er jeg stortsett SKUTT, gidder ingenting Bekkenløsninga merker jeg etter å ha kjørt bil til jobb, kan aldri løpe fra bilen og inn på jobb om jeg har det travelt. Lovde jentungen en sparketur ute her en ettermiddag etter jobb, men så gadd jeg bare ikke. Flere måneder siden sist jeg var på treningssenter også. Sover ofte en time på sofaen om kveldene etter vesla er i seng og samboeren er borte enda. Utrolig trist, føler meg dvask og lat. 5 mnd på veg.. Anonymous poster hash: f6068...eff
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Det er bare sånn det er å være gravid. Gå en liten tur, det funker for meg. Får alltid ny energi av kald og frisk luft. Anonymous poster hash: 4621f...aa7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Få sjekket om du har nok jern! Anonymous poster hash: 280c8...a25
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Helt normalt, kroppen trenger mer hvile. Gå til legen og få sjekket jernlageret ditt og diskuter saken. Kanskje du burde jobbe redusert en liten periode? Ikke noe ok å ikke ha overskudd til noe. Trening vil hjelpe, men er du helt utslitt så skjønner jeg det er vanskelig å komme igang. Anonymous poster hash: 46221...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå