Gå til innhold

Rot/skitt - hva legger du merke til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det første du legger merke til når du er på besøk hos noen med tanke på rot/skitt?

Syns så mange folk er ekle, er utrolig mange som ikke vasker nedi doen!

Anonymous poster hash: 6e315...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eklest syns jeg det er hvis de har møkkete kjøkkenvask og toalett. 

Anonymous poster hash: 50517...7f1
Skrevet

Skittent bad og kjøkken er nr.1.

Tepper med masse skitt på og boss rundt forbi. Har opplevd bleier, bind, skitne sokker og undertøy, mat osv. ligge åpent og slenge. Rene klær som ligger på gulvet eller i en halvren sofa el. som venter på å bli brettet.

Skrevet

Legger mest merke til kjøkken og bad. Det er gjerne de to stedene i huset hvor man bør tenke ekstra på hygiene. Innimellom så er jo gjerne oppvaskemaskinen på og det må stå brukt utstyr på kjøkkenet. Men da kan man hvert fall stable det fint og gjerne skylle godt så det ser renere ut. Ikke la alt ligge slengt oppi vasken liksom...

Folk må få ha det slik de vil, og jeg forventer ikke at folks kjøkken og bad skal se shiny ut om jeg stikker innom til folk plutselig. Men dersom jeg er invitert så setter jeg pris på at hus ser rene ut.

Skrevet

Hva er det første du legger merke til når du er på besøk hos noen med tanke på rot/skitt?

Jeg er enig i ren do altså, men vår do begynner å dra på årene og det er et brunt belegg som nok har etset fast før noen var nøye nok med å rengjøre den en gang i tiden. Vi har prøvd å skrape det bort med skrujern osv, murpussmiddel som skal ta alt, klorin, eddik, sitronsyre, salmiakk. Ingenting fungerer for det sitter nok i porene. Sier til mannen at jeg ønsker meg nytt toalett og vi skal etterhvert bytte, men ting tar visst tid. Han venter på at "barna skal bli gamle nok" før vi begynner oppussing. Det er hans hus og jeg har ikke råd til nytt toalett dessverre. Så man kan jo tro at vi ikke vasker nedi!

Rene vasker på både kjøkken og bad, speil osv er viktig.

Anonymous poster hash: 823fc...c38

Skrevet

Jeg er enig i ren do altså, men vår do begynner å dra på årene og det er et brunt belegg som nok har etset fast før noen var nøye nok med å rengjøre den en gang i tiden. Vi har prøvd å skrape det bort med skrujern osv, murpussmiddel som skal ta alt, klorin, eddik, sitronsyre, salmiakk. Ingenting fungerer for det sitter nok i porene. Sier til mannen at jeg ønsker meg nytt toalett og vi skal etterhvert bytte, men ting tar visst tid. Han venter på at "barna skal bli gamle nok" før vi begynner oppussing. Det er hans hus og jeg har ikke råd til nytt toalett dessverre. Så man kan jo tro at vi ikke vasker nedi!

Rene vasker på både kjøkken og bad, speil osv er viktig.

Anonymous poster hash: 823fc...c38

Du må prøve med cola! Hell ned i masse og la stå i flere timer før du bruker børsten. Gjerne i flere omganger.

Anonymous poster hash: 35421...a0c

Skrevet

Både skitt og rot. Jeg hadde ALDRI invitert folk hvis ikke hjemmet mitt var ryddig og rent. ÆSJ

Anonymous poster hash: 40fc9...c1e
Skrevet

skittent bad ja... men er dessverre den plassen som støver fortest ned og ! hos meg iallfall

Anonymous poster hash: 01d0a...bfd
Skrevet

Gulvet!! Var hos ei her om dagen, det var skikkelig møkkete på gulvene. Ekkelt når man har unger! Huset var strøket ellers, med unntak av gulv og alle overflater...

Anonymous poster hash: 160e3...f27

Skrevet

Gulvet!! Var hos ei her om dagen, det var skikkelig møkkete på gulvene. Ekkelt når man har unger! Huset var strøket ellers, med unntak av gulv og alle overflater...Anonymous poster hash: 160e3...f27

Hun har sikkert rasket alt rotet sammen og slengt det inn på et rom ;)

Skrevet

Skjærebrett og kniver med inntørket syltetøy/leverpostei osv.. Matrester på barnestoler osv..

Anonymous poster hash: d9559...bf9

Skrevet

Gulvet!! Var hos ei her om dagen, det var skikkelig møkkete på gulvene. Ekkelt når man har unger! Huset var strøket ellers, med unntak av gulv og alle overflater...Anonymous poster hash: 160e3...f27

Hun har sikkert rasket alt rotet sammen og slengt det inn på et rom ;)

He he, det er mye mulig, men det så jo ikke jeg ;) utrolig ekkelt med så møkkete gulv, også på kjøkkenet hvor hun lagde mat til meg :/

Anonymous poster hash: 160e3...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...