Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hmmm... Hadde sex ca en uke før EL uten kondom. Bruker Pearly og det var da siste dagen det var grønt lys før EL. EL dagen hadde vi sex med kondom, som sprakk før han hadde kommet. Vi merket det med en gang og tok på en ny. En uke etter EL hadde jeg en blødning som varte i ca et døgn. Dette var på tirsdag/onsdag denne uken. Venter mens på onsdag neste uke. Pleier jo ikke å ha en sånn blødning midt i, så først ble jeg kjemperedd og tenkte at det var noe galt. Så begynte jeg å tenke på festeblødning...... Har hatt vondt i hodet den siste tiden, og ganske trøtt på kvelden, ellers ingen symptomer Hva tror dere? Vi planlegger ikke barn, men det hadde heller ikke vært noen krise Iallefall ikke for meg Noen som opplever slike rare blødninger innimellom, og KAN det være sånn at det klaffet for oss den gangen kondomen sprakk UTEN at han hadde kommet??? Når kan jeg evt teste meg? Takker for svar! Anonymous poster hash: 4ba86...d2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Du kan teste nåom du allerede aner symptomer. Ta en ny test rundt ikm hvis denne blir negativ Anonymous poster hash: 56b54...52c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Takk for svar Syns det er så merkelig med denne blødningen midt i, har ikke hatt dette før, kun litt spotting før mensen! Anonymous poster hash: 4ba86...d2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det kan være en liten blodoppsamling etter samleie som sprakk, det er i såfall ikke farlig, men gir en liten blødning. Men, det kan også være festeblødninger. Anonymous poster hash: 02436...4b1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Har faktisk tenkt på dette også, at det kan være det! Vi hadde sex dagen før, og litt røff sex også, så det er en god mulighet for at det er det. HI Anonymous poster hash: 4ba86...d2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Men dersom det er blødning etter sex.... Vi hadde sex mandag kveld, og jeg blødde jo fortsatt onsdag frem til ca 16:00 på ettermiddagen. Ingen sex på tirsdag. Det bør vel stoppe før det...??? HI Anonymous poster hash: 4ba86...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå