Gå til innhold

Ok dere, hvor stor sannsynlighet er dette...

Anbefalte innlegg

Hmmm... Hadde sex ca en uke før EL uten kondom. Bruker Pearly og det var da siste dagen det var grønt lys før EL. EL dagen hadde vi sex med kondom, som sprakk før han hadde kommet. Vi merket det med en gang og tok på en ny.

En uke etter EL hadde jeg en blødning som varte i ca et døgn. Dette var på tirsdag/onsdag denne uken. Venter mens på onsdag neste uke. Pleier jo ikke å ha en sånn blødning midt i, så først ble jeg kjemperedd og tenkte at det var noe galt. Så begynte jeg å tenke på festeblødning......

Har hatt vondt i hodet den siste tiden, og ganske trøtt på kvelden, ellers ingen symptomer

Hva tror dere? Vi planlegger ikke barn, men det hadde heller ikke vært noen krise :) Iallefall ikke for meg :P

Noen som opplever slike rare blødninger innimellom, og KAN det være sånn at det klaffet for oss den gangen kondomen sprakk UTEN at han hadde kommet??? Når kan jeg evt teste meg?

Takker for svar!

Anonymous poster hash: 4ba86...d2f

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenker at muligheten er tilstede. hans sæd kan leve flere dager inne i deg, og om du kanskje kan ha hatt el litt før? det er også mulig å bli gravid uten at han har kommet siden det kan komme små mengder sæd ut før han kommer...

Du kan helt sikkert teste fra mandag av om du venter mens neste onsdag :)

lykke til!

Takk for svar. Gud det er spennende. 

Hadde ikke tenkt noe over det om det ikke hadde vært for den blødningen en uke etter EL...

Tempen ble høyere på torsdag, så det vil si at EL må ha vært tirsdag og onsdag. Hadde da faktisk EL på dag 12 og 13, hadde sex på dag 5 (hadde fremdeles litt rester etter mens da (SORRY for detaljer!!)).

Så vil jo isåfall tro det var litt smøring med kanskje en sædcelle som har forårsaket det da :P

Anonymous poster hash: 4ba86...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...