Gå til innhold

Hvor kjøpe billige tynne ullsokker til barn? (Fra str 20 og oppover)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 216e1...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar kjøp. Tror jeg betalte ca 35 pr par der.

Anonymous poster hash: b582a...fc1

Skrevet

Er ikke Pierre Robert sine også nokså tynne?

Anonymous poster hash: 7bf3f...66d

Skrevet

Jeg har kjøpt tynne ullsokker på NamaIT.

Anonymous poster hash: 14da9...a8d
Skrevet

Hva med Trysil hos europris? Går de kanskje ikke så langt ned i str.? De koster jo 99 kr for 4 par.

Skrevet

Nameit sine er kjempegode, og litt strekk i slik at de passer flere størrelser. Jeg bruker de fra i fjor i år også. Koster vel 69 for 5 par eller noe sånt. 

Skrevet

Gmax.

Anonymous poster hash: 39505...085
Skrevet

Hva med Trysil hos europris? Går de kanskje ikke så langt ned i str.? De koster jo 99 kr for 4 par.

Jeg kjøpte Trysil i str 20 for et par år siden, iallefall. Med anti-skli.

Anonymous poster hash: 2471b...88e

Skrevet

De har Trysil i str 20 :) Her bruker hele familien Trysil sokker.

Anonymous poster hash: 17cc1...8c2
Skrevet

Kjøpte noen veldig fine fargeglade ullsokker på xxl forrige uke. Ellers så har også Janus prins-og prinsesseull gode sokker. Kjøpte også noen helt greie tynne ullsokker på Europris for noen uker siden, men det var ikke Trysil, tror jeg.

Anonymous poster hash: 8d909...50d
Skrevet

Pierre Roberts sine er veldig tynne ja, vi har de, og de har blitt brukt flittig. Mine har begynt å loe litt da, dro over den med en sånn lofjerner i går faktisk for første gang.

Anonymous poster hash: 7d8cb...1bc
Skrevet

Trysilsokken er god den altså, men de de er jo litt tykke. Og jeg synes de taper seg i farge og fasong raskt. 

Og så kom jeg på at også Safa har tynne ullsokker, men de har jeg ikke erfaring med selv.

Anonymous poster hash: 8d909...50d
Skrevet

kjøpte pierre robert siden i dag til snuppa på 4. salg på ica ;)

Skrevet

Nameit sine er kjempegode, og litt strekk i slik at de passer flere størrelser. Jeg bruker de fra i fjor i år også. Koster vel 69 for 5 par eller noe sånt. 

Gode og fine sokker ja. Men her kosta de 150 for 5 par. Synes ikke det var så gal pris det heller. Ettåringen bruker disse sokkene daglig, og skinntøfler utenpå, både hjemme og i barnehagen. Passe varm og sklir ikke.

Anonymous poster hash: 991c9...9a0

Skrevet

Europris har noen tynne. Ikke Trysil.

Devold har noen tynne men de ble veldig nuppete.

Skrevet

Gode og fine sokker ja. Men her kosta de 150 for 5 par. Synes ikke det var så gal pris det heller. Ettåringen bruker disse sokkene daglig, og skinntøfler utenpå, både hjemme og i barnehagen. Passe varm og sklir ikke.

Anonymous poster hash: 991c9...9a0

Merkelig.. Name-it sine priser står jo på pakkene, og de er ikke så dyre her altså..

Skrevet

nameit, safa, Pierre Robert og janus har tynne ull sokker

Anonymous poster hash: a8956...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...