Gå til innhold

Hvem hadde dere trodd på? læreren eller barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjerp deg, HI<br /><br />Hvorfor har du ikke byttet skole for lengst? Du har hatt mange barn der? Hvor mange barn har du egentlig?<br /><br />Ja, du høres umoden ut

Anonymous poster hash: ac629...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#22 her igjen:

Mange av dere er ganske hard mot HI her. Dersom det er et problem med mobbing og at hun opplever å ikke bli trodd så forstår jeg godt at frustrasjon og fortvilelse kan komme ut som både sinne og aggressjon. Vi må heller ikke glemme at det er ikke alle steder man har flere skoler å velge i.

Å kalle henne for umoden og legge skylda på henne hjelper ikke i det hele tatt. Ha litt forståelse for at dette kan være en vanskelig og sårbar situasjon.

Anonymous poster hash: ac0a9...430
Skrevet

Skjerp deg, HI<br /><br />Hvorfor har du ikke byttet skole for lengst? Du har hatt mange barn der? Hvor mange barn har du egentlig?<br /><br />Ja, du høres umoden ut

Jeg er så ung og umoden at jeg har 3 barn :D

Bytte skole? Har vært inne på det, men faren nekter, så da kommer jeg desverre ikke så langt. Drapstruslene har vi fått tatt tak i, etter x antall møter(der foreldrene til det andre barnet IKKE ble informert)

Sier ikke at mitt barn alltid sier sannheten, men jeg kjenner mitt barn mer enn en lærer de har hatt i 4 mnd.

Jeg skal til bunns i dette, uansett HVEM som har skyld.

Læreren anklaget mitt barn for å ha startet det, mitt barn kom med en annen versjon. Jeg skal høre de andre barnas versjon før jeg forteller.

Både faren og barnet skal være med på møtet.

Går heller aldri på sånne møter alene, da blir man totalt overkjørt.

Anonymous poster hash: 85878...3ec

Skrevet

Det handler vel ikke om hvem som har rett eller feil?

Om du går på møtet med læreren og kommer med "men mitt barn sier dette" og den ander forelderen svarer "Men MITT barn sier dette" kommer det da ikke noe konstruktivt utav.

En går ned på barnas nivå og fortsetter deres uvennskap.

Gå der heller for å finne en løsning, hvem bryr seg om hvem som har "rett"?

Og tviler sterkt på at læreren sitter bevisst og lyver, hallo! Kanskje han/hun ikke har fått all informasjon, men å tro at læreren bevisst lyver blir da for dumt?

Skrevet

Antall barn har da ingenting med modenhet! Man kan sikkert ha 5-6 barn og fortsatt være umoden. Med 3 barn kan du til og med være ung.

Jeg synes du virker umoden. Hvorfor ikke ta kontakt med skolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...