Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Våkner så sinnsykt ofte på natten. Fra nyfødt til 3,5 mnd våknet han kl 01 og 04 for mat. Har lagt seg kl 19 men fra 4-5 mnd våkner han 22-00-03-05 og 06! Legger seg kl 19. Han spiser grøt og frukt på dagen ! Kan umulig være sulten da? Får flaske før natta! Men han sovner ikke igjen før han har fått litt pupp! Blir sprø er så trøtt tenner?! Anonymous poster hash: 967ab...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente-86 Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 Lille snuppa mi (straks 5 mnd) har også lignende tendenser. Fra å våkne 1 gang, våkner hun nå 3-4! Kanskje det er tenner påvei ja! Eller kanskje det er magen? Nettopp begynt med fast føde? Noen uker siden her, men hun reagerer litt på det fortsatt virker det som. Jeg "løser det" med å ta henne med oppi sengen om morgenen og sove litt ekstra sammen med henne der. Da roer hun seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 6. desember 2013 #3 Del Skrevet 6. desember 2013 Er du sikker på at det er full våkning og ikke bare søvnfaser? Min kAn knø og smatte voldsomt, men så duppe ned og sove 6 timer til. Hvis det er høylytt klaging eller gråt er det jo noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 drikker du kaffe? jeg merka at det gikk utover nattesøvnen til jenta mi,så jeg begynte å drikke koffeinfri og merka forskjell med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Hjelper ikke å ta han over i senga på morgenen;/ har prøvd alt! Startet med grøt for en mnd siden og er ennå ikke i full porsjon men... Ja han våkner og gråter og blir ennå mer sinna når sutten blir puttet i munnen :/ skjønner ikke hva det er :/ bæsjer jo hver dag!!!.. Nja drikker kanskje en kopp Max 2 svak kaffe. Rart om han plutselig skulle reagere på det nå, eller ?!? Jeg har begynt å trappe ned ammingen så får jo flaske mme før natta. Trudde det metta mer !? Ikke til å bli klok på :/ Anonymous poster hash: 967ab...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 7. desember 2013 #6 Del Skrevet 7. desember 2013 Våre hadde ikke den effekten av mme. Her merker vi stor forskjell på nattesøvnen dersom ikke mini får sine 3 måltider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Del Skrevet 16. desember 2013 Vi har det akkurat sånn her og! Blir straks 6 måneder. Kun pupp som roer på natta. Blir hysterisk om vi prøver flaska! Virker ikke som om h*n plages med noe, bare finner ikke søvnen selv ser det ut til. Anonymous poster hash: a71cd...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå