Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 På kontroll hos jordmor i uke 36+3 ombestemte hun seg flere ganger, da det var vrient å kjenne hvordan babyen ligger...Kjenner jeg er så nervøs! Litt høyt symfysemål også, litt over streken, mens det har vært under streken før... Livredd for setefødsel og stor baby:( Ekkelt å ikke vite, da er det vel større sjanse for komplikasjoner også..? Anonymous poster hash: 3ddac...d4b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Kan du ikke kontakte henne igjen og be om å få komme inn igjen? Si du er bekymra og blir stressa. Hun må da kjenne om hodet ligger opp eller ned? Jeg hadde blitt stressa slik som deg, selv om det helt sikkert går fint uansett Lykke til Første gang snudde hun seg rundt 30 uker.. Med andremann snudde han seg ved 34 uker og fødte han to uker senere.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Tusen takk for svar:) Jeg får ta kontakt med jm og få henne til å kjenne etter igjen...Spennende dette!! Min første, så sikkert litt ekstra nervøs også... Tre uker til termin, spennende å se når han/hun kommer:) Anonymous poster hash: 3ddac...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå