Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Synes dere det er litt råflott å bytte ut bilstolen til en ny, når man får nr 2? Har en Maxi Cosi fra feb 2012, men skulle helst hatt den i en annen farge til nr2..... Anonymous poster hash: e47fe...5e2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Ja Anonymous poster hash: fbcbc...172
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Bare fordi man vil ha en annen farge, så ja. Da er det RÅFLOTT og bytte den ut. Men det er jo dine/deres penger. Anonymous poster hash: a2f50...13e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Ja, brukes jo bare noen få mnd så har da ikke så mye å si om fargen er "feil" Anonymous poster hash: 4f1e4...835
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Så lenge stolen er uskadd og ikkje for gammal synes eg det er råflott. Eg tok av trekket og sendte det ei runde i vaskemaskina, stolen vart som ny. Forresten kan ein såvidt eg veit kjøpe nye trekk til maxicosi, då er ikkje ekstravaganzaen så stor
Serepta Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Ja. Det tror jeg du er klar over selv siden du spør, miljøvennlig er det heller ikke.. Men har du lyst og råd til det er det jo bare å kjøre på.
stratosku Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Kan jo hende det finnes egne trekk, slik at du ikke trenger å kjøpe helt ny stol isåfall. Jeg ville ikke byttet ut stolen, men om du ser det nødvendig er det selvfølgelig helt opp til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå