Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Ligger ikke på våtkanten men tett inntil vipperøttene. Den verker litt også ser jeg den så godt. Ikke sikkert noen ander ser den men den plager meg veeeeeeeeldig. Har en liknende greie ved det andre øyet også, men den ligger liksom inni i en rynke ytterst ved øye og syntes ikke like godt, men den svir og er "varm". Vil fjerne den også. Noen som har fjernet noe så nærme øyet? Noen som kan noe om det? fastlegen mente at det var vanskelig og dyrt når det ligger så nærme øyet men det er kanskje relativt? Anonymous poster hash: c4732...aff
Regina Phalange Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Be fastlegen din om henvisning til hudlege! De vet best :-) jeg hadde en form for føflekk/vorte under øyet, litt lenger ned enn deg. Fastlegen sa jeg ikke burde ta den da arret kunne bli stygt etc, men da hudlegen så den ville han ta den med en gang. Og han sa tvert om, hud i ansiktet leger superbra og arret vil nesten inne synes. Og han hadde helt rett! Et år senere er det ikke spor av arr! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Be fastlegen din om henvisning til hudlege! De vet best :-) jeg hadde en form for føflekk/vorte under øyet, litt lenger ned enn deg. Fastlegen sa jeg ikke burde ta den da arret kunne bli stygt etc, men da hudlegen så den ville han ta den med en gang. Og han sa tvert om, hud i ansiktet leger superbra og arret vil nesten inne synes. Og han hadde helt rett! Et år senere er det ikke spor av arr! Lykke til :-) Åh, det var god lesning:-) Jeg har sett for meg at den "tingen" bare vil vokse og vokse uten at jeg kunne fjerne den..Da skal jeg be om henvisning! Kan jeg spørre deg om hva det kostet å fjerne den... i og med at min lege sa det var så innmari dyrt! Anonymous poster hash: c4732...aff
Regina Phalange Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Kan ikke huske at det var så dyrt, rundt 500 kr kanskje? Vel verdt pengene! Jeg kviet meg også for å ta den, men har ikke angret ett sekund! Hudleger har sykt lang ventetid, ihvertfall i Oslo, så regn med rundt 3 mnd ventetid. Kan lønne seg å ringe litt rundt å sjekke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå