Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Har fulgt med på Master Chef og hun vant jo hele greiene. Jeg har hørt om henne tidligere, men aldri sett henne. De sa hun er programleder, for hva og hvilken kanal? Jeg syns hun virket som en herlig person. Så rolig og ydmyk og hun virket tvers gjennom veldig snill. Fremstår hun slik ellers også? Anonymous poster hash: 3829b...fa4
Hønemor30 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Er hun ikke på lotto-trekninga,tro....
DotM Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Et raskt google søk sier Extra på nrk og frøken norge på tv2
Fruen i huset Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Synes hun virker som et flott menneske! Og så vakker :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Ja, hun virker veldig rolig og avbalansert ellers også. Hun var vel gift med Daniel Franck en periode. Hun er veldig interessert i yoga, og praktiserer det mye. Anonymous poster hash: 9ac41...5b5 Anonymous poster hash: 9ac41...5b5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Har møtt henne på et arrangement en gang. Hun kjente daten min, og kom bort til meg og skravlet og passet på at jeg som ikke kjente noen av jentene der ble inkludert. Nydelig personlighet, og enda penere i virkeligheten enn på bilder . Anonymous poster hash: 8a782...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå