Gå til innhold

Hvor mye skal til for at dere ringer føden?

Anbefalte innlegg

Små blødninger? Lite liv en dag? Hvor går grensen for dere?

Føler jeg har veldig lav terksel for å ringe føden, har allerede vært inne 3 ganger (2 ganger pga blødning og 1 gang pga lite liv) og jeg er kun i uke 30! Føler meg litt små hysterisk til tider..

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ringte pga lite liv i dag. Har kjent nesten konstant liv i 6 uker, så ble nesten litt hysterisk når jeg ikke kjente noe på over 12 timer.. :/

Anonymous poster hash: 2842f...7af

Håper alt var bra?

Når jeg ringte angående lite liv så hadde jeg kjent liv, bare veldig mye mindre enn vanlig de to siste dagene. Men når jeg var på ul så sprella ho selvfølgelig, litt flaut, de trodde sikkert jeg bare var hysterisk!

Ringte for første gang i mitt liv i dag (i uke 37 med tredje barnet), pga ganske markant endring i aktivitetsnivå de siste dagene. Snakket med en hyggelig jordmor, gjennomførte en test hjemme (1 time med registreing av bevegelser), ringte opp igjen og ble beroliget av dette.

Anonymous poster hash: 879c1...7d0

Jeg ringte pga lite liv i dag. Har kjent nesten konstant liv i 6 uker, så ble nesten litt hysterisk når jeg ikke kjente noe på over 12 timer.. :/Anonymous poster hash: 2842f...7af

Håper alt var bra?

Når jeg ringte angående lite liv så hadde jeg kjent liv, bare veldig mye mindre enn vanlig de to siste dagene. Men når jeg var på ul så sprella ho selvfølgelig, litt flaut, de trodde sikkert jeg bare var hysterisk!

Alt var bra :) når jeg kom inn sa jeg at jeg følte meg hysterisk, men jordmor sa hun hadde kommet inn mye før. Følte meg bedre da :)

Anonymous poster hash: 2842f...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...