Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Skal ha en måned i USA med en på 8 mnd som er litt sær i kosten. Noen som vet om man kan ha med seg 3-4 pakker grøt? Og hvordan er det med annen barnemat der? Har de fruktmoser, middager som er greie osv til babyer? Anonymous poster hash: 1f26f...246
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Du kan ta med deg så mye grøt du vil, bare pakk det i kofferten Men de har gode grøter i USA (synes jeg da), men de er helt uten melk og skal blandes med mme eller mm. De har mye fruktmoser og middager, jeg vil anbefale de økologiske merkene. De er som regel uten tilsetningsstoffer og har både god smak og konsistens. Gerber (det største merke ala Nestle) er ikke noe bra. Helt most og ligner en rar suppe :/ Anonymous poster hash: 5b814...1b6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Handle på Whole Foods, så får du god og sunn mat mens du er der Anonymous poster hash: 70398...296
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 OK, da tar jeg med grøt så jeg har noe han er vant til i alle fall. Hvis jeg får tak i fruktmos og litt middag så kommer man jo også langt med brød og pålegg og litt av det vi spiser ellers så da skal vi klare oss. Får prøve oss litt frem. Whole foods er notert Takk for tips! Anonymous poster hash: 1f26f...246
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Ja, grøten i USA ligner ikke den vi har her. Er vassen og har mye sukker. Ta med så mye du mener du trenger. Begge mine har sluttet med grøt det borte fordi de ikke likte dem;) Det beste jeg fant var en fullkornsgrøt uten smakstilsetning som jeg hadde litt fruktmos til. Og bruker han mme, så ta med av det også. Vidt forskjellig smak på den vi har her og den du får der. Anonymous poster hash: eeafb...8e8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Husk å les innholdsfortegnelsen på brødet når du er der. De fleste brødene har honning i seg, bare så du er obs på det Mine likte forresten mme veldig godt der borte, vi brukte Similac. Anonymous poster hash: 5b814...1b6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Tusen takk for enda flere supre tips Mme bruker vi ikke (foreløpig i alle fall) så da slipper jeg forhåpentligvis den utfordringen. Det med brødet ante jeg ikke så det var fint å vite om også! HI Anonymous poster hash: 1f26f...246
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ta med stavmixer. Hvorfor i all verden kjøpe fruktmos som er gråfarget,tilsatt shit og ikke finnes næringsrik? Come on, du skal vel ikke til et sted uten stikkontakt ? Anonymous poster hash: f6bd4...0b1
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Det er vel ikke sikkert at det er så lurt å ta med stavmikser. Det er ikke samme volt og ikke samme støpsler i USA som i Norge. Så sant du ikke har en eller annen reise-stavmikser som kan brukes på forskjellige plasser i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå