Mama Christmas Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hjelp. De buler innover når kastene kommer. Men man får vel tro det har blåst kuling her før. Ekkelt er det lell når man sitter alene i et hus som ikke er sitt og kjenner det rykker i gulvet og knaker i vinduene.
sug lut Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 De tåler sikkert endel, ja. Men jeg hadde neppe satt meg rett innenfor på det verste.
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2013 Hm. Flytte seg til kjøkkenet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Sånne vinduer tåler utrolig mye, men ser at det er ubehagelig. Det som er verst er jo om det kommer noe med vinden..
amandine Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Ta mitt ord for det - har lang og solid erfaring med bulende vinduer. De tåler det så fint som bare det. Det ser ekstra skummelt ut når det er mørkt ute, for da ser du vibrasjonene så godt. Håper det løyer snart! Huset vårt ligger i le i dag, men jeg skjønner det uler godt rundt omkring. Skru igjen alle ventiler, evt stapp i en plastpose inni ventilen og tape igjen over dem så får du mindre hyl og slamring i huset. Godt gammelt stormtriks.
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Joa, noe å tenke på det og. Men bor såpass langt oppe i en åsside her at jeg tror det skal litt til når vinden kun kommer i kast. Likevel, takk for beroligende ord om at vinduene tåler litt juling Den verste lyden er knakingen i vinduene slamringen i markisene som høres ut som om de truer med å reise for godt i de verste kastene. Sitter på kjøkkenet nå, med noe godt å drikke og tvn vendt min vei. Høyt volum. Satser på det ender godt, både på filmen og på stua Endret 5. desember 2013 av Mama Christmas
☆☆☆ Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Utrulig nok er det meir skummelt når glaset ikkje bular, då er risikoen større for at det gir etter til slutt. Håper de kom frå det utan dei store problema..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå