Gå til innhold

Ang bladene til Jehovas vitner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,og det er veldig dumt - fordi vi blir ikke såret om folk ikke vil høre på oss..vi respekterer det,på lik linje vi vil at folk skal respektere oss :)

Og som sagt så er bladene våre verdifulle(for oss) og det er bedre å si nei enn å kaste de i bosset :(

Jeg vet ikke om du er utenlandsk eller whatever, men boss er bergensk. Ellers i Norge prater vi norsk og sier "søppel". Bergen er en sær plass med et sært språk. Sære mennesker også, ikke minst.

Anonymous poster hash: cd1c8...ad3

Oisann, litt sur ?

Det stemmer ikke at "boss" brukes kun i Bergen, vil tro det brukes langs hele kysten fra Bergen og oppover... Det er allfall det det heter her......

God natt fra Kristiansund

Anonymous poster hash: e2886...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk av at jehovas vitner er generelt frekke, utspekulerte og innpåslitne. Dette gjelder ikke bare de samme folkene, dette gjelder de aller fleste vitnene jeg har møtt på, i flere forskjellige byer...

Anonymous poster hash: c4032...9e1

Skrevet

jeg lurer på en ting jeg.

hvis det bare er plass til et visst anntall der oppe, hvorfor er de så ivrige på å misjonerr?

hva skjer når det er "fult"?

Anonymous poster hash: f2d5e...f6d

Skrevet

Jeg lurer også på en ting. Jehovas vitne har i flere tiår forkynnet at dommedag er nær. Jeg skjønner at "nær fremtid" kanskje er relativt, men tiår er da ikke nær fremtid uansett hvordan man vrir og vender på det. NÅR kommer dommedag?

Anonymous poster hash: c4032...9e1

Skrevet

Seriøst, JV. Dere må slutte med å ringe på dørene til folk. Det er ikke dette Jesus mente med å være en menneskefisker. Man skal være et lys og et forbilde onde forholdene man kommer naturlig i, på jobb, i møte med andre mennesker osv. Å plutselig få folk på døra midt i husvask og unger som snakker om dommedag er bare ... upassende.

Anonymous poster hash: ded46...658

Skrevet

Seriøst, JV. Dere må slutte med å ringe på dørene til folk. Det er ikke dette Jesus mente med å være en menneskefisker. Man skal være et lys og et forbilde i de forholdene man kommer naturlig i, på jobb, i møte med andre mennesker osv. Å plutselig få folk på døra midt i husvask og unger som snakker om dommedag er bare ... upassende.

Autocorrect! Onde = i de

Skrevet

Seriøst, JV. Dere må slutte med å ringe på dørene til folk. Det er ikke dette Jesus mente med å være en menneskefisker. Man skal være et lys og et forbilde i de forholdene man kommer naturlig i, på jobb, i møte med andre mennesker osv. Å plutselig få folk på døra midt i husvask og unger som snakker om dommedag er bare ... upassende.

Autocorrect! Onde = i de

Og ja, litt dårlig setningsoppbygging sånn på morgenkvisten. Det er ikke unger som snakker om dommedag. Selvom mine er veldig opptatt av himmelen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...