Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Kjæresten er veldig interessert i tigere. Han betaler en viss sum for å støtte og har all mulig info om de. Nå når det nærmer seg jul kom jeg på en ting.. kan jo gi ´han et hjemmelagd gavekort der jeg betaler en spesiell opplevelse med tigre, på en dyrepark. Men bare den andelen og ikke HELE parkoppholdet? Eller er dette helt hull i hodet? Anonymous poster hash: 7442f...c53
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jo det er en fin tanke , men.... Hvis gaven din koster feks 750kr og han selv må ut med inngang 1000kr, overnatting 1300kr og reise 1500kr så synes jeg personlig det blir dumt. Ja han får jo noe han ville likt men må jo fylle på med alt resten for å få det til. Anonymous poster hash: ff5ab...bd2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 2 voksne koster 2 320 kr for overnatting på vildmarkshotell, frokost, 2 dagers bilett til dyrepark. 2 320 / 2= 1160 Også tigeropplevelsen: 750 kr.. Anonymous poster hash: 7442f...c53
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 2 voksne koster 2 320 kr for overnatting på vildmarkshotell, frokost, 2 dagers bilett til dyrepark. 2 320 / 2= 1160 Også tigeropplevelsen: 750 kr.. Da ville jeg gitt han hele turen i gave. Blir jo en opplevelse for deg også, for antar du skal være med? Anonymous poster hash: 7442f...c53 Anonymous poster hash: 3bf41...bd4
overlord Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Ville gitt han hele turen, eller droppet det. Liker ikke tanken på at man selv skal måtte betale for deler av egen julegave.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde nok gitt alt eller ingenting. Kjipt å måtte betale for å få bruke en gave tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Alt eller ingenting Jeg fikk billetter på en forestilling av exen i julegave et år. Ettersom det var i en annen by måtte jeg ut med hotell og fly. Herregud så lurt jeg følte meg, var ikke stinn av gryn heller, student som jeg var. Etter turen skrøt han av julegaven sin til alle, og folk tok som en selvfølge at han hadde spandert alt. (Det var i tillegg en forestilling HAN ville se, ikke noe jeg selv hadde kjøpt billetter til.) Anonymous poster hash: 963be...81a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg ville gitt alt eller ingenting. Blir litt dumt å bare gi noe, itilfelle han ikke har råd eller faktisk ønsker å bruke penger på dette. Blir liksom ikke en komplett julegave. Det er det samme som han skulle kjøpt deg 1 sko, så måtte du å kjøpe den andre selv hvis du ville ha dem (dårlig eksempel) Anonymous poster hash: 4c403...b83
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Vi har pratet om dette lenge, altså, dyrepark-besøket, men aldri om tigeropplevelsen. Stiller det seg annerledes da? eller er det det samme? Hmm, får tenke litt.. :/ Anonymous poster hash: 7442f...c53
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Jeg fikk billetter til en konsert i London av min kjære, med flybilletter. Hotell måtte jeg betale selv. Da flybillettene var 5 dager fra hverandre ble dette en stor økonomisk belastning for meg. Jeg var student med stramt budsjett, så turen ble rett og slett en bekymring. Turen ble selvsagt kjempefin, men det måtte noen uker med havregrøt, pølse i brød og diverse til for at det skulle gå i rundt. Og det er ikke noe hyggelig Anonymous poster hash: ba539...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå