Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er en ryddefreak og liker å ha det ryddig rundt meg. MEN, det er noen plasser i huset hvor det er kaos. Har to mellomstore kott, og på den ene er det totalt kaos. Ting er bare dyttet inn der. Det er stappfult, og jeg aner ikke hva som er innpå der. Det andre kottet er også kaos, men har mer oversikt der. I tillegg er det et lite rom i gangen som står uferdig (treg mann), og i mellomtiden harcting blitt kastet inn der. Også står det noen ting under trappa som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Det er jo ingen som ser dette, alikevel irriterer det meg at det ikke er orden over alt. Anonymous poster hash: e4540...1b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Ja, vi har kaos i boden og på et rom. Liker å ha det ryddig jeg også, men det ender alltid med skippertak! Anonymous poster hash: ecb5b...256
Tarssan Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Mannen min sitt kontor. Orker ikke åpne døren dit inn, bare kaos!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Kott og bod.. Tenker at det er betalingen for å holde andre rom ryddig. Rekker jo ikke annet enn å bare kaste inn tingene der, men tar et skippertak iblandt på kottet. Fikk kastet og ryddet masse i august, nå ser det helt jævlig igjen.. Jaja, ingen som ser det. Anonymous poster hash: 09821...b14
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Sier det til meg selv hver sommer, at denne sommeren skal jeg rydde og kaste på alle disse stedene. Men, sommeren går og det blir aldri noe av. De som kjenner meg ville blitt overrasket over at jeg har disse roteplassene Anonymous poster hash: e4540...1b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Nei, faktisk ikke. Har det ryddig overalt jeg. Til og med i boden Anonymous poster hash: b2762...772
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Nei, faktisk ikke. Har det ryddig overalt jeg. Til og med i boden Anonymous poster hash: b2762...772 Heldige du Får angst og indre uronår jeg bbegynner å tenke på det, så best å late som om det ikke er der Anonymous poster hash: e4540...1b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ja, alle rommene våre er rotete ... Spør heller om vi har noen rom som er ryddige. Stua er eneste som er noenlunde presentabelt :-) Og badet. Anonymous poster hash: 47b5c...644
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Ja, har faktisk fire soverom med kaos! Flyttet inn i sommer, men får liksom aldri ordnet der. Anonymous poster hash: 145ed...ba7
Bumblebeee Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Boden oppe, der er det så trangt og fullt at jeg såvidt får opp døren. Men jeg vet hva som er der da, ryddet den i vår (hvem skulle tro det, sukk) Og øverste skuffen i kommoden på gangen. Der råder det totale kaos De tre andre skuffene er bra organisert.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Ja, men det er fordi vi ikke har plass i huset ellers, så det er kaos på boden og utebua vår.. Håper at vi til sommeren kanskje skal selge huset og kjøpe et større. Anonymous poster hash: a3ace...970
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Nei, faktisk ikke. Har det ryddig overalt jeg. Til og med i boden Anonymous poster hash: b2762...772 Heldige du Får angst og indre uronår jeg bbegynner å tenke på det, så best å late som om det ikke er der Anonymous poster hash: e4540...1b2 Det som er dummest er å tenke " rydder det en annen gang " for det bare samler seg mer og mer. Best å få det unnagjort og kaste det som kastes kan. Jeg føler jeg har indre ro når jeg vet at jeg har ryddet og slipper å se rot. Anonymous poster hash: b2762...772
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Vi har 3 soverom. 1 er tørkeklær-rot-kaos-rommet. Og boden. ellers hverdagsrot og leker Anonymous poster hash: 25edd...4e7
stratosku Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Nei, vi har ikke kaos noen steder heldigvis. Har ganske mange oppbevaringsplasser, og har enda ikke nok ting til å fylle det opp. Er flink å kvitte oss med det vi ikke bruker, og går årlig gjennom alle rommene og rydder når det er behov for det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Ikke fullstendig kaos, men litt styr på kottet ja. Og på garasjeloftet er jeg usikker for det er mannens område
Snuppa09 Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har det ryddig i alle rom og boder samt garasje. Liker det best sånn og det gjør resten av familien også.
3 er nok! Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 Nei, jeg har det strøkent i alle boder, kott og garasje. Til og med på loftet er alt sortert i gjennomsiktige bokser med lapper på. Jeg trives ikke når jeg ikke har oversit. Men innrømmer at jeg er litt nazi på sånne ting. Håper ikke barna arver dette genet fra meg
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Her er det rot i alle rom... Men har noen steder som er ekstreme.. og det er stort sett i alt av skuffer og skap. Har rett og slett ikke energi til å få orden, selv om jeg egentlig er veldig ryddig av meg. (Nesten perfeksjonist når jeg først setter i gang). Hver gang jeg skal rydde får jeg bare tatt det mest overfladiske før jeg blir sliten.. dermed kommer jeg aldri til bunnen Anonymous poster hash: c764d...0b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 Her er det rot i alle rom... Men har noen steder som er ekstreme.. og det er stort sett i alt av skuffer og skap. Har rett og slett ikke energi til å få orden, selv om jeg egentlig er veldig ryddig av meg. (Nesten perfeksjonist når jeg først setter i gang). Hver gang jeg skal rydde får jeg bare tatt det mest overfladiske før jeg blir sliten.. dermed kommer jeg aldri til bunnen Anonymous poster hash: c764d...0b2 Ja du hørtes ut som en skikkelig ryddig person.. Anonymous poster hash: 852aa...8f4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Her er det rot i alle rom... Men har noen steder som er ekstreme.. og det er stort sett i alt av skuffer og skap. Har rett og slett ikke energi til å få orden, selv om jeg egentlig er veldig ryddig av meg. (Nesten perfeksjonist når jeg først setter i gang). Hver gang jeg skal rydde får jeg bare tatt det mest overfladiske før jeg blir sliten.. dermed kommer jeg aldri til bunnen Anonymous poster hash: c764d...0b2 Ja du hørtes ut som en skikkelig ryddig person.. Anonymous poster hash: 852aa...8f4 Og du hørtes ut som en skikkelig koselig person.. Jeg skrev EGENTLIG.. har tatt litt overhånd etter at jeg begynte å jobbe fullt.. Anonymous poster hash: c764d...0b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #21 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er en ryddefreak og liker å ha det ryddig rundt meg. MEN, det er noen plasser i huset hvor det er kaos. Har to mellomstore kott, og på den ene er det totalt kaos. Ting er bare dyttet inn der. Det er stappfult, og jeg aner ikke hva som er innpå der. Det andre kottet er også kaos, men har mer oversikt der. I tillegg er det et lite rom i gangen som står uferdig (treg mann), og i mellomtiden harcting blitt kastet inn der. Også står det noen ting under trappa som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Det er jo ingen som ser dette, alikevel irriterer det meg at det ikke er orden over alt.Anonymous poster hash: e4540...1b2 Alle... Anonymous poster hash: dd9d0...a2f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #22 Skrevet 5. desember 2013 Det er full kaos i alle de små rommene i denne lille leiligheten... Anonymous poster hash: c4a6b...d24
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #23 Skrevet 5. desember 2013 Har ett rot rom og ett sex rom Anonymous poster hash: aaea1...d53
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #24 Skrevet 6. desember 2013 Har ett rot rom og ett sex rom Anonymous poster hash: aaea1...d53 Sex rom? Fortell da hvordan det ser ut; ) Anonymous poster hash: 6a0f9...cbc
Mandala Skrevet 6. desember 2013 #25 Skrevet 6. desember 2013 Ja, kaldkjelleren min er bare rot. Også har jeg et lite toalett i leiligheten som sporadisk fungerer som bod. Siden jeg ikke har noen bod inne må jeg nok si at den oftere har fungert som bod enn toalett. Akkurat nå er det toalett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå