sug lut Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Takk for oppmerksomheten. Nå skal jeg gå ut og blåse bort.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Kos deg med voffen i vinden. Da blir du frisk og fin i hodet! Men hold i båndet så han ikke blåser bort, lille fjæra som han er.
sug lut Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2013 Vær- og føremelding: Vinden er colder than a cold man at a cold men's jamboree. Gatene er glassert der de ser ut til å være våte (det er jo plussgrader), og jaggu er de ikke glasserte der de ser ut til å være snødekte også, samt at der det ser ut til å være slapsete brun møkkasnø er det solid brun møkka-is.
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Skulle tro vi var i samme område... Holdt på å ta en baklengs salto da jeg gikk ut i sta.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Broddeføre med andre ord?
Iiiiik Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Broddeføre med andre ord? Inneføre rett og slett! Jeg har nettopp kjørt hjem og vinden rusket i bilen og det var speilglatt på veien...
amandine Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Håper du blåste av deg hatet, men ikke at du blåste helt bort!
Light of my life Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Stemmer i med deg Luten: haaaat! Men jeg holder meg inne da, i sengs allerede faktisk. Dustegubbe.
sug lut Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2013 Stemmer i med deg Luten: haaaat! Men jeg holder meg inne da, i sengs allerede faktisk. Dustegubbe. Å nei, er han dust igjen? Send ham ut og blås ham rein!
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Har ingen planer om å gå ut i kveld.....
Light of my life Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Stemmer i med deg Luten: haaaat! Men jeg holder meg inne da, i sengs allerede faktisk. Dustegubbe. Å nei, er han dust igjen? Send ham ut og blås ham rein! Jepp, desverre. Han er ute og jeg håper han blåser bort.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Drittdag fra morgen til kveld, tror til og med jeg har feber. Kunne sårt ha trengt litt vin, men det finnes ikke noe alkoholfritt som kan erstatte suget godt nok. Ellers bra.
Mistletoe and wine Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Litt i minussiden på pynt ute, men like hele og uten de store ødeleggelsene på hus og bil så jeg sier meg fornøyd med gårsdagen. Ikke mistet vi strømmen heller:) Eneste som ble igjen etter stormen er en bitende kulde som graver seg inn i marg og bein, men hei, bare å kle seg godt og smøre seg med kuldekrem. Dette går godt Første kaffe inntatt og klar for en ny dag, det er fredag :) Måtte dagen bli fin og uten behovet for hat eller sinne kjære kranglere
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Her lå mannens flotte lysarrangement strødd ute på plenen en periode, og både jeg og bikkja snudde og gikk hjem etter 20 meter under gårsdagens turforsøk. I dag gidder vi ikke prøve en gang. Såvidt meg bekjent defineres orkan ved en snittstyrke på 32,6 m/s- vel, vindmåleren viste 28-32 i kastene her ute i går. Galematias..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå