Gå til innhold

"Kjærester" i barnehagen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I hvilken alder "starter" barna med kjæreste osv i barnehagen? 

Har ditt barn kjæreste i barnehagen?? 

:) 

Anonymous poster hash: 79c7b...d9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min femåring har en kjæreste i barnehagen.

Hun er kjæreste nummer tre.

Han har tre kjærester og det samtidig. :-D

Anonymous poster hash: 59f77...b43

Skrevet

Jeg har en femårig gutt. Han sier han ikke har noen kjærester, men omtrent alle jentene sier de er kjærest med han :)

Anonymous poster hash: c559e...2e1

Skrevet

Hei!

I hvilken alder "starter" barna med kjæreste osv i barnehagen? 

Har ditt barn kjæreste i barnehagen?? 

Min "giftet" seg når han var 5. De "skilte lag" ganske fort etter de begynte i skolen, da var det plutselig veldig teit med jenter en stund.

Skrevet

Sønnen hadde kjæreste da han var ca 3,5.

Varte flere mnd.

Ble slutt pga en krangel om hvem som skulle få brødskalken :-)

Anonymous poster hash: 4e2ac...01c

Skrevet

Sønnen min går i 1.klasse nå og har aldri hatt kjæreste, men jeg tror han var 3 år da han var kjæresten til en av jentene der :) Har etter det hørt om andre også, som har hatt han som kjæreste, selv om han aldri har hatt en... 

Anonymous poster hash: ce42f...405
Skrevet

Min fikk seg kjæreste når han var rundt 4,5- 5 år. "Giftet" seg med henne også ;)

Nå går de på skolen og har vært litt av og på.

Men han er helt på knærne etter henne ennå ;)

Minste på 4 mener at hun har hatt kjæreste i perioder, men som regel så vil hu ikke ha noen :P Og hun mente det ble slutt fordi kjæresten hadde slått henne, hehe..

Anonymous poster hash: b512f...4ff
Skrevet

Har barn på 4, 6, 9 og 12 år, ingen av dem har noen gang hatt kjæreste, hverken i barnehagen eller på skolen.

Anonymous poster hash: 2ee2d...72f
Skrevet

Eldstemann her hadde 3 kjærester i Bhg da han var 4 år.men han dumpet hun ene for hun gikk rundt og kysset på alle guttene og det orket ikke han🙊hehe

Den samme jenta er etter han enda, nå går de i 3.klasse,men han synes jenter er teite nå.

Prøvde og spørre om han syntes hun var søt da,men nei hun flyr etter alle guttene sier han.hun legger lapper i sekken hans om at hun elsker han og vil bare være hans🙈🙊

Skrevet

Eldste hadde kjæreste (samme jente) de siste 2 årene i bhg. De var SÅ søte! Passet ekstra på hverandre, trøstet hvis en slo seg osv. Helt herlig!

Skrevet

Min sønn har intet mindre enn 6 kjærester i barnehagen. Mulig det har blitt flere også, da han nylig har byttet avdeling. Og i dag kom han hjem med et "kjærlighetsbrev"... Så han er skikkelig poppulær :rolleyes: . Er nok ikke så veldig seriøst dog...

Skrevet

Jenta mi på snart 4 har to kjærester. De har vært kjærester nå i ca et halvt år, gutta vet ikke det da, for det er hemmelig :)

Skrevet

Det er to gutter som er kjæreste med henne, men hun er ikke kjæreste med dem. Hun er kjæreste med en annen gutt, men han blir delt mellom datteren min og bestevenninna hennes.

Slik forklarte 4åringen min hvordan det var å ha kjæreste i bhg..

Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til hun begynner med ordentlige kjærester ;)

Skrevet

Min sønn hadde kjæreste i bgh da han var 2,5 år. Det varte helt til de gikk ut av 1 kl :)

Men der måtte personalet bryte inn til tider. Var klining på de to, ikke bare uslyldige nuss :P

Anonymous poster hash: b9108...28a

Skrevet

jenta mi på fem har hatt samme kjæreste på barnehagen i to år. de har allerede planlagt bryllup og baby når de blir voksne

Anonymous poster hash: 624ff...c67
Skrevet

Ikke rart at så mange menn er utro når der ikke lærer barna deres at det går kun ann å ha EN kjæreste!

Anonymous poster hash: 19e57...3e5
Skrevet

Min snart 8 åring fikk seg "kjæreste" da han var 3 og ett halvt år gammel, og han trodde de var kjærester helt til for ett par mnd siden da hun sa at de ikke var kjærester men at hun likte han. :)  Og nå har han fått seg ny "kjæreste", altså sin andre. :)

Skrevet

Min på 4-5 sier han ikke har kjæreste, men et par jenter i bhg har sagt til mammaen sin at de er kjæreste med ham. Tror ikke han vet hva kjæreste er en gang.

Tydeligvis syns disse jentemammaene det er utrolig gøy, og snakker om det hver gang vi sees.

Både jeg og barnehagen vil ha slutt på all kjærestesnakket, for det eneste det fører til er at barna ikke vil leke med hverandre etterhvert, fordi foreldre og venner legger opp til at det er morsomt/flaut/pinlig.

Mitt barn leker annerledes med jenter enn med gutter, så jeg setter veldig pris på at han leker med disse jentene også, og håper det varer.

Anonymous poster hash: fb76f...435
Skrevet

Ikke rart at så mange menn er utro når der ikke lærer barna deres at det går kun ann å ha EN kjæreste!

Ja herregud, der sa du noe! Takk, jeg tar praten med henne imorgen!

Skrevet

Aha, så det er derfor menn er utro altså. De hadde mange kjærester i BARNEHAGEN !

Moroklumpen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...