Gå til innhold

Etter jul blir det f... meg innstramninger på pengebruken min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått hjemme i permisjon i ca 19 mnd i forbindelse med fødsel og litt ekstra Kos. Har vært på senter rund om i snitt 2 ganger i uken og brukt penger så det ryker etter! For ikke å snakke om på nett! Ble nesten uvel de dagene jeg ikke fikk kjøpt ett eller annet... Hvor mye penger det er snakk om tørr jeg ikke tenke på en gang! Og hva sitter jeg igjen med? Det er et j... godt spm!

Men nå er det slutt!! Jeg er flau over egen oppførsel, tenk hvor mye jeg kunne hatt på sparekonto istedenfor, jeg er kvalm.

Det lukter 0 shopping på et år, altså til neste julehandel! Gutten skal selvfølgelig ikke lide på noen måte, men han trenger ikke 20 sett med ull som jeg har brukt penger på i det siste liksom... Bah!

Noen andre som må skjerpe seg på nyåret her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker ikke overdådig på shopping jeg da, aldri noe på meg selv ca... meeen bruker uansett mer enn jeg evner likevel, på matbutikken osv ?

så det må store nedskjæringer til etter jul ja :( lurer på åssen det skal gå for er allerede mange ting jeg ikke kan kutte på. eneste er matbudsjettet på 4000 i mnd om må nedover da...

Anonymous poster hash: d4e47...c9a
Skrevet

Vi har matbudsjett på 5000,- i mnd, men like fy så er det skrapt med mndslutt:/

Skrevet

Ved mndslutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...