Gå til innhold

24 barn i femårsdag. Galskap eller helt overkommelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke plassen det står på..

Men panikken brer seg med tanke på å holde styr på alle disse små. Er ikke lærer eller bhg ansatt selv.. Men håper på å lokke med meg et par til å hjelpe. Pappa i huset tar alt med knusende ro.

Vi er veldig opptatt av at alle skal med - ingen skal ekskluderes dersom deg ikke gjøres etter logisk mønster. For eksempel bare jentene, bare førskolebarna osv. Henta vår har gode venner på tvers av kjønn og årskull så da blir løsningen å invitere alle.

Gode ideer til aktiviteter?

(Hjelp)

Anonymous poster hash: 7e468...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel gå fint.men lås av de rommene dere ikke ønsker at de er på.og ikke organisere for mye lek.går an og ordne sånn at de som ønsker og bare leke med leker gjør det og lage en lek for de som ønsker det.og organisere noe lek for små mange små vil bare bli kjefting

Skrevet

Vi tenkte pinata og halen på grisen fordi dette var jentas ønske.. Frilek ellers. :)

HI

Skrevet

Hørtes ut som en grei plan👍men vær forbredt på at det kan bli hektisk til tider

Skrevet

Husk å spørre andre voksne i god tid om du vil ha hjelp.

Jeg ble dratt med i siste liten av en annen mamma i bhg og det syntes jeg lite om. Kunne godt spurt før.

Anonymous poster hash: f613e...27c
Skrevet

Det kan se ut til at vi lander på alle jentene og ikke gutta. Det blir rett og slett for mye for oss (meg). Jenta vår har helst lyst til å ha jentebursdag, med noen av guttene. Men hun valgte heller ren jentebursdag enn alle gutta i tillegg.

Æsj, så vanskelig det skal være. Vil jo ikke at noen skal sitte såret tilbake..

HI

Skrevet (endret)

Vi hadde 24 barn på feiring, men de var 7-8 år da.. Vi var 4 voksne, og det gikk flott! Men var glade for at vi leide lokale med lekeplass utenfor ;)

Endret av Violeta
Skrevet

Galskap!

Anonymous poster hash: a33a3...e8c

Skrevet

Gøy Galskap,men har veldig sansen for tankegangen om at alle skal med ;-) den praktiserer vi også. Har invitert alle av samme kjønn og årstall, sist hadde vi 13 gutter, 5åringer. Det gikk fint. Prøvde med rumpa på grisen, men det ble litt "gjesp" tok for lang tid å vente.. Men skattejakt etter hjemmelaget skattekart likte de godt.. Stol-leken likte de også. Roet ned alt med vennebyen film etter de hadde fått godteposene i skattekista. 2,5 t gikk kjempefort. Flasketuten peker på under gaveåpningen er jo alltid suksess, slår ihjel en halvtime der....;-) lykke til!

Skrevet

Det endte med jentebursdag med 9 jenter :) Vi var da konsekvent på at hun ikke fikk invitere de guttene hun leker med, for da vil de guttene som ikke blir invitertikke klare å logisk forklare det. Jeg er opptatt at det er helt greit å "ekskludere" noen så lenge det skjer etter logiske kategorier.. Som kjønn, fødselsår osv. Men man kan ikke plukke noen barn fra hver gruppe og ikke andre..

Tusen takk for svar :)

HI

Skrevet

Overkommelig galskap ;).

Snakker av erfaring med 20 barn.

Skrevet

Overkommelig galskap ;).

Snakker av erfaring med 20 barn.

Haha, lønner seg visst å lese hele tråden før man svarer, så slipper man å gjenta noe andre allerede har sagt...

Var feiringen overkommelig HI? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...