Gå til innhold

Ser utrolig mange barn og unge uten noen form for refleks ute på kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke å glemme langs skoleveien. Til og med ganske små barn langs veien med og uten foreldre i skumringen eller mørket.

Har foreldre det så travelt at de ikke sørger at barna har refleks på skoleveien eller når de er ute og leker på kvelden??

Skremmende!!!

Anonymous poster hash: db4d2...fef

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Var ute og gikk tur en sen ettermiddag for et par dager siden. Møtte på 3 barn i 6-7 års alder som lekte i gata uten noe dom helst refleks. Galskap og naive foreldre!

Trodde folk visste bedre

Skrevet

Ser faktisk sjelden barn og unge uten reflekser jeg. Stort sett så har jo de klær med påsydd refleks!

Voksne derimot burde bli mye flinkere!! Nøye med barna sine er de, men tror de at de selv er selvlysende eller?

Gjest Julia1984
Skrevet

Ser faktisk sjelden barn og unge uten reflekser jeg. Stort sett så har jo de klær med påsydd refleks!

Voksne derimot burde bli mye flinkere!! Nøye med barna sine er de, men tror de at de selv er selvlysende eller?

Ikke mye å skryte av bitte små refleksbiter på mange av jakkene.

Refleksvest er tingen!!!!

Skrevet

Håper det blir påbudt med refleks!! Er påbudt med redningsvest i båt, sikkerhetsbelte i bil.. Så bør absolutt vært påbudt å ha på seg refleks når man ferdes ute på mørke veier gående eller syklende! Bor på bygda og kjørte hjem for en mnd siden, det var kjempemørkt, ingen gatelykter, regnet tett også møtte jeg på en syklist uten ekstra lys på sykkelen eller refleks på seg. I 80 sonen og ingen sykkel/gangsti.. Dristig, det må jeg si. Ikke bare barn som bør bruke refleks altså :) 

Anonymous poster hash: cd69b...c19
Skrevet

Har lagt merke til det jeg også.

Når jeg henter i barnehage/sfo er det ikke sjeldent jeg er den eneste av de voksene med refleks..

Anonymous poster hash: f1c0a...9ce
Skrevet

Verre med de større barna/ungdommen...og ikke mindt voksne. Det har ikke vært langt unna at jeg har kjørt på noen.... da blir jeg forbanna...vil ikke skade eller ta liv av noen.

Anonymous poster hash: 47a28...900

Skrevet

Huff.. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å ta sjansen en gang. Man er jo omtrent usynlig ute nå.

Refleks redder liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...