Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Bestile meg dette kortet for noen dager siden, da det virket som en bra deal. Har nå fått det tilsendt sammen med guiden som følger med. Jeg ser at flere butikkjeder har flere "kuponger" eller hva man skal kalle det, en for flere butikker i samme by. Ble litt forvirret av dette. Betyr dette at man kan få tilbudet i alle disse butikkene? Altså om jeg handler på Tilbords en gang, så kan jeg også få rabatt på en annen Tilbords en annen gang? Kjekt å vite så jeg ikke driter meg ut Noen som har erfaringer med kortet? Anonymous poster hash: dd637...527
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Noen ganger ja, noen ganger nei. Hvis samme når står på de så kan du kun bruke det en gang.. Det Brandt jeg meg på da jeg hadde kortet.. Stod når 11 på skobutikken her. Var så på en annen en noen måneder senere og skulle kjøpe sko. Men det var visst når 11 der også. Så da ble det ingen salg der. Anonymous poster hash: c1a21...afc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Som regel bare en gang pr kjede, selv om det står 5 forskjellige carlings så kan du bare handle på en av de. Jeg kjøper kortet hvert år, så lenge man passer på å bruke det sparer man fort inn det kortet kostet. Anonymous poster hash: c2bd4...8f2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Takk for svar! Har lest mer nøye om det nå. Ser at det er avhengig av hvilket rutenummer som står på kuponen. Heldigvis har mange av de kjedene jeg er interessert i ulike nr, altså en for hver butikk:) Anonymous poster hash: dd637...527
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg synes hele kortet er bare bullshit, det er jo salg hele tida likevel... Anonymous poster hash: f4499...074
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Hva er det? Anonymous poster hash: db3da...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå