mam&mam Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #26 Skrevet 9. desember 2013 Det håpa æ også ) hadde crinone sist og egentlig nå også, men så bytta dem idag faktisk. Håper den kan hjelpe spiren til å sitte. Testdag lille julaften for meg nå da
mam&mam Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #27 Skrevet 12. desember 2013 Hvordan går det med deg opp?
Opp Skrevet 12. desember 2013 #28 Skrevet 12. desember 2013 Hei, vært en skikkelig dritt dag idag, mistet helt troen på at det kunne gå denne gangen, begynte å se på adopsjonsregler og endte med full grining på dassen på jobb. Kom meg etter en times tid, men da var jeg så utmattet og sliten at jeg bare måtte dra hjem og slappe av. Prøver å jobbe litt nå, men orker ikke sitte med excel ark og analyser nå egentlig. Huff. Har fått litt troen tilbake da, er jo bare rg 4. Har ingen symptomer, men er jo tiiiiidlig enda. Imrg skal jeg møte svigersøsteren min som er 10 uker på vei og fikk det til på første forsøk(gravid 1 mnd etter at de giftet seg). Må si jeg ikke ser frem til det. Føler bare min egen barnløshet og sorg over det blir gnidd langt inn i det skjøre hjertet mitt. Skal forsøke å ikke la det gå så inn på meg, og skal bare møtes en time på no lucia greier. Håper det går bra. Bedt mannen min stille alle "hvordan er formen" osv spm. Ikke lett det her. Hvordan går det m deg da?
mam&mam Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #29 Skrevet 13. desember 2013 Huff, jeg kan egentlig ikke forestille meg hvordan du har det siden jeg faktisk har ei, selv om jeg ikle bare henne frem selv. Vondt med sånne dager. Jeg har det egentlig ganske bra, er på husmorferie i Oslo med noen venninner nå, prøver å kose meg og ikke tenke så mye på det. Berg og dalbane i forhold til om det går eller ikke, har endel stikkinger og rart der nede, føles som jeg får mensen HElE tiden pga den svartes lutinusen, blir smågal av det... Ellers er jeg potte forkjøla, det er jo flott :/ hvilken dag skal du teste på? Rgd 14?
Opp Skrevet 13. desember 2013 #30 Skrevet 13. desember 2013 Ja er ikke godt å si hva som er symptomer på gravid og ikke, pga lutinusen og mange symptomer og ingen symptomer, gravid kan man være likevel. Jeg testet positiv på første forsøket og da husker jeg at jeg hadde litt stikkinger som kom og gikk i den ene eggstokken, så det er jo positivt om du har det vil jeg tro . Har masse planer for helgen heldigvis. hyttetur imrg og 3 timers yoga på søndag og handle julegaver. Så da får jeg ihvrf tankene over på noe annet . Har det bedre idag, skal prøve å ikke åpne den skumle døren m alle angstene om å aldri få barn. Lettere sagt enn gjort, men det er jo til ingen nytte, masse muligheter igjen enda om det ikke skulle gå denne gang! God bedring - kjedelig å være forkjølet. Skal teste på fredag i en uke! Du da?
mam&mam Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #31 Skrevet 13. desember 2013 Nei ikle sant, man kan bli litt lurt vil jeg tro, aldri vært gravid jeg så aner ikke hva jeg skal kjenne på heller... :/ men, blir det så blir det, men tror det blir tungt å takle om det ikke går denne gangen også... Dagene går fort når jeg er her, shopper og koser oss, vanskelig å ikke drikke kaffe da, så det har jeg gjort :/ ikke så mange kopper men... Jeg tror ikke jeg klarer å vente til 23, som er 14 dager etter innsett, men vil prøve før om jeg ikke begynner å blø før det.. Huff, gruer meg litt til de neste dagene og uken jeg... Håper du finner masse å holde på med slik at tankene blir litt okkuperte av andre tanker, gode tanker )
Opp Skrevet 15. desember 2013 #32 Skrevet 15. desember 2013 Ja det er vanskelig m den kaffen, gleder meg hver morgen til den ene koppen . Huff jeg er liksom ikke noe spent lenger, bare VET det ikke har funket denne gangen. Skjønner ikke jeg kan være gravid m null synptomer på Rg 7, burde jo være et eller annet.. Håper jeg blir motbevist, men ja, det tror jeg er liten sjans for. Mulig jeg tester et par dager før, bare for å "bli ferdig". Nå skal jeg på 3 timers yoga og meditasjon ! Tror det blir bra og så skal jeg kjøpe julegaver så da får jeg noe annet å tenke på i noen timer. Krysser fingre du er gravid mam&mam kos deg i Oslo (kjedelig m været)
mam&mam Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #33 Skrevet 15. desember 2013 Er liksom ikke det samme med koffeinfri kaffe altså men, et par kopper om dagen drikker jeg Ingen symptomer altså?? Jeg kjenner på alt, mensmurringer hele tiden, virker som det er mye som skjer i livmora, men hvem vet hvorfor det er sånn, småangst her idag også... Gleder meg til det er gått så langt at jeg kan teste kos deg på yoga, skal krysse fingrene for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå