Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man får levere tilbake medisiner (gonal F) man ikke har fått brukt? Jeg har så alt for mye igjen og det er sååå kjipt å kaste bort så mye penger :/

Uttak i morgen, kryss fingrene for oss og for mer enn ett egg da :)

Skrevet

Hei:). Jeg skal ikke banne på det, men jeg er ganske sikker på at dere ikke får det :(. Ring apoteket å spør :).

Masse lykke til med uttak :) :). Blir spennende å høre imorgen :) :)

Skrevet

Reseptbelagte medisiner tas ikke i retur på apoteket selv om medisinen er uåpnet. Dette for å kunne garantere at medisiner er oppbevart etter retningslinjene og medisiner er orginale fra produsenten.

Har du for mye er mitt råd å selge det eller gi det bort til til noen som betaler for medisinen selv. Har fler ganger kjøpt medisiner på nettet og har bare gode erfaringer med det. Bruker å betale ca halvparten av pålydende pris.

Masse lykke til med uttaket i morgen. Blir spennende å høre hvordan det har gått.

Skrevet

Takk for info dere, kunne prøvd å selge, skjønner egentlig at apotekene ikke kan ta det tilbake, men kjipt likevel, så mye penger det er snakk om liksom...

Spennende i morgen, håper så inderlig det er mer enn ett egg der inne 💜

Skrevet

Et annet tips er å ikke kjøpe mer enn man trenger til neste kontroll, og så dra på apoteket og handle etter ul. For de som bor i Oslo har apoteket på Rikshospitalet alltid medisiner inne.

Skrevet

Vet vel egentlig at jeg ikke skulle kjøpt så mye, men sist brukte jeg hormonene i 20 dager, men denne gangen var det visst nok med 10, så jeg kjøpte likevel en haug. Skulle nesten ønsket du ikke fikk tatt ut mer enn hva du trengte :P sikkert mange som bommer som er førstegangs :P

De fant forresten 3 egg der inne, bedre enn sist altså, så nå er det bare å krysse å klappe å be og alt som er for at de overlever og at jeg får satt inn på mandag :o

Skrevet

Grattis m 3 egg :) satser på topp kvalitet på de som ble tatt ut :) . Vi er likt i løypa vi, hadde uttak idag jeg og, forhåpentligvis innsett på søndag.

Skrevet

Gratulerer så mye med tre egg mam&mam:)). Krysser fingrene for både innsett og frys:)

Skrevet

Grattis m 3 egg :) satser på topp kvalitet på de som ble tatt ut :) . Vi er likt i løypa vi, hadde uttak idag jeg og, forhåpentligvis innsett på søndag.

Så spennanes da, her blir det innsett mandag, så da får eggene en dag ekstra, like greit det egentlig :) fikk du ut mange du da? Jeg er storfornøyd over å gå fra 1 til 3 jeg altså :P blir spennende å høre hva de sier i morgen tidlig, ush, ekkelt å vente sånn...

Skrevet

Gratulerer så mye med tre egg mam&mam:)). Krysser fingrene for både innsett og frys:)

Tuuusen takk, ja takk begge deler tenker jeg, det hadde vært himmel :))

Skrevet

3 stk befruktede egg!!!! Hurra!! Nå er det bare å stålsette seg til mandag og håpe noen er med videre :) :)

Skrevet

Så spennanes da, her blir det innsett mandag, så da får eggene en dag ekstra, like greit det egentlig :) fikk du ut mange du da? Jeg er storfornøyd over å gå fra 1 til 3 jeg altså :P blir spennende å høre hva de sier i morgen tidlig, ush, ekkelt å vente sånn...

Hurra! det var jo helt supert alle 3 ble befruktet! Skal se du får satt inn egg nå :). Jeg fikk ut 13 egg, 12 modne og 6 befruktet, så det lover ihvrf godt for et innsett imrg!

Skrevet

Åååå så spennende for deg også, jeg vil også sette inn i morgen!!! Er så aaaalt for lenge å vente til mandag kl 1300, men jeg Krysser det meste for både deg og meg :) har du noen barn fra før?

god klem!

Skrevet

Ja tiden snegler seg avgårde i disse dager ;) tusen takk, krysser i vei for oss jeg også! Har ingen barn fra før :( . Har du?

Skrevet

Ja, vi har en datter, men det er samboeren min som har født henne. Håper virkelig jeg får oppleve å gå gravid og føde, det er noe spesielt med det selv om jeg og lille har fantastisk kontakt og føler at jeg er mamma på alle områder. Håper du også får oppleve det, jeg har drømt om det siden jeg var liten jente selv.

Håper virkelig det går denne gangen for oss begge :) hvor bor du?

Skrevet

Ja, vi har en datter, men det er samboeren min som har født henne. Håper virkelig jeg får oppleve å gå gravid og føde, det er noe spesielt med det selv om jeg og lille har fantastisk kontakt og føler at jeg er mamma på alle områder. Håper du også får oppleve det, jeg har drømt om det siden jeg var liten jente selv.

Ja - åh heldige dere som har en, men ja det er jo noe med det å gå gravid og at det faktisk er ens eget kjøtt og blod, føre slekten videre og alt det der som ligger så dypt forankret i mange av oss. Mange av oss har jo "trent" på mammarollen fra vi var 2 år ;) med babydukker og trille vogn osv. . Kan ikke se for meg et liv uten barn, så vi må jo bare få det til! Jeg bor i Oslo, du da?

Skrevet

Ja - åh heldige dere som har en, men ja det er jo noe med det å gå gravid og at det faktisk er ens eget kjøtt og blod, føre slekten videre og alt det der som ligger så dypt forankret i mange av oss. Mange av oss har jo "trent" på mammarollen fra vi var 2 år ;) med babydukker og trille vogn osv. . Kan ikke se for meg et liv uten barn, så vi må jo bare få det til! Jeg bor i Oslo, du da?

Jeg vet vi er superheldige, tro meg, vi kan tilogmed dele på det :) men det er litt som du sier, uansett hvor mye min hun er så er det en følelse der inne jeg aldri vil få, og det håper jeg at jeg får oppleve :) vi bor i Trondheim vi :)

Skrevet

Hurra! det var jo helt supert alle 3 ble befruktet! Skal se du får satt inn egg nå :). Jeg fikk ut 13 egg, 12 modne og 6 befruktet, så det lover ihvrf godt for et innsett imrg!

Masse lykke til idag

Skrevet

Tusen takk :) det ble innsett av et perfekt 4 delt egg, men ingen på frys. Siste forsøket i det offentlige, så nå håper jeg virkelig det sitter i hele 9 mnd denne gang :) . Masse lykke til imorgen!!

Skrevet

Krysser virkelig fingrene for deg Opp!!! Det måå sitte nå ❤

Skrevet

Åååå så bra!! Skal virkelig krysse fingrene!!!

Skrevet

Tusen takk ringo79 <3 lever i håper enn så lenge

Mam&mam - hvordan har det gått idag?

Skrevet

Hei, da har jeg fått satt inn et 8 delt egg. Alle var med tom igår men bare dette klarte seg!' Nå er jeg spent altså! Bytter støttebehandling også, lutinus, noen som kjenner til den?

Skrevet

Åh det høres ut som et sterkt og bra egg du har fått inn da :) nå er vi begge blitt rugere, er så spennende! Håper vi begge blir gravide! jeg går også på lutinus, gjort det de andre forsøkene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...