Bustetroll Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Lukter så godt at jeg kunne smørt meg inn med den før jeg skulle på byen.Aldri mer zalo!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Hehe her står det noe sånn billig greier på benken, men det er fordi vi har oppvaskmaskin.. Kan ikke si noe av det lukter noe godt da men, spørs om jeg må sniffe litt på en slik i morgne haha
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Lukter så godt at jeg kunne smørt meg inn med den før jeg skulle på byen. Aldri mer zalo! Er du gravid?! Jeg elsker lukt av "farlige" stoffer når jeg ergravid. Bensin, neglelakk osv... Skikkelig sunt. Anonymous poster hash: e1b53...01e
Bustetroll Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 Lukter så godt at jeg kunne smørt meg inn med den før jeg skulle på byen. Aldri mer zalo! Er du gravid?! Jeg elsker lukt av "farlige" stoffer når jeg ergravid. Bensin, neglelakk osv... Skikkelig sunt. Anonymous poster hash: e1b53...01e Nei, men det lukter seriøst parfyme av det ;p KJøp og lukt selv! Det er en fryd og vaske opp, haha;p
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Lukter så godt at jeg kunne smørt meg inn med den før jeg skulle på byen. Aldri mer zalo! Er du gravid?! Jeg elsker lukt av "farlige" stoffer når jeg ergravid. Bensin, neglelakk osv... Skikkelig sunt. Anonymous poster hash: e1b53...01e Den lukter sexy manneparfyme, yummi:-D Anonymous poster hash: a4dce...e87
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Oi Det er visst best jeg skriver det på handlelista mi så jeg får sjekke ut dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå