Gå til innhold

Er det noen her som ikke vasker babyklær før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker selvfølgelig alt pga kjemikaliene i tøyet. Huden er vårt største organ, og gjennom den opptas de fleste stoffer. En ting er umiddelbare reaksjoner som utslett og allergi; en helt annen er senskader som alvorlig sykdom. Mange av kjemikaliene som brukes i klesindustrien er kreftfremkallende. Vask alt, alltid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vasket alt med unntak av en gang på eldste datteren min, den ene gangen jeg ikke gjorde det var et nødstilfelle. Hun fikk utslett over hele kroppen som varte i flere dager :/ 

Anonymous poster hash: 9954a...58c
Skrevet

Nei, aldri. Tre barn og de lever i beste velgående. Hvorfor ikke? Fordi jeg er motstander av oppgaver som kun er til for å lage ekstra arbeide.

Anonymous poster hash: 16052...363

Skrevet

Er det noen som har forsøkt å legge seg i ett uvasket sengetøy, tatt rett ut av pakningen?! Fysj, det er jo sååå stivt, ekkelt, og lukter rart. Så, klærne til barna er nok ikke noe bedre heller. Hvorfor ikke bruke 3 minutter på å vaske de? ( legge i maskinen, sette på, henge opp til tørk.. wow) Hadde forstått det hvis det var i "gamle dager", og man måtte i brønnen å hente vann og så bruke skurebrettet, men NÅ er jo ikke det å vaske klær så mye jobb, syns nå jeg ihvertfall!

Anonymous poster hash: f151c...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...