Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har to sønner. En er 6 år gammel og var alltid (og er fortsatt) ganske stor for alderen. Nå har jeg fått en liten gutt til som er 10 uker gammel. Han veide 3.790 og var 50cm da han ble født. Ganske "normal" størrelse. Men nå, når jeg treffer andre med babyer på samme alderen, ser jeg at alle kommenterer at min baby er så liten! Jeg merker jo det selv også. Han er mye mindre enn andre babyer på samme alderen. Jeg er spent for å se hvordan han ligger an på neste helsestasjon besøk... Hvordan var det med babyen deres som også var små? fortsatt de å være små for alderen? Eller fikk de en "boost" etterhvert? Anonymous poster hash: 584f3...06f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Datteren min var 46 cm ved fødsel og er i dag 7,5 år og fortsatt ganske liten for alderen, de tror hun komme til å bli et sted mellom 155-160 cm. Anonymous poster hash: 831d0...861
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Eldste på 7,5 er på størrelse med en 9-10 åring, og har vokst i rekordfart siden han ble født (3950 og 53). Mini på 21 mnd (3650 og 51) er ganske liten. Han nå like stor som eldste var da han var 11,5 mnd...12 kg og ca 89 cm Begge gutter. Anonymous poster hash: b02a3...9c5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Nei, ingen her med små babyer. Finn et annet forum. Anonymous poster hash: 26570...28d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Min eldste var 2,5kg når han ble født, og har alltid vært den tynneste og minste gutten. Han er født til termin, sunn og frisk. Bare tynn. Nå veier han 11kg, og er 102kg. Fortsatt sunn og frisk.. Bare liten. Han er så liten pga aktivitet og gener. Han er minst i str i barnehagen. Og jeg har alltid fått mange kommentarer på han.. Får fortsatt kommentarer på størrelsen hans.. Og at vi burde utrede han osv fra ukjente mennesker. Orker ikke fortelle alle og enhver at han allerede har blitt sjekket for allergier osv, men er frisk. Minsten er 1år og 11kg til sammenligning, han er gjennomsnittlig, så på han får jeg ikke høre verken det ene eller det andre. men syntes han var gedigen i forhold til eldste. Han var 3,5 når han ble født. Eldste var vel nesten 2mnd før han veide det samme. Anonymous poster hash: 99570...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå