Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Kjæresten leser til eksamen og er opptatt. Jeg har seinvakter på jobb to dager + en tidligvakt på søndag. Min datter skulle til barnefar, men han har nå for 4 gang ikke mulighet å hente eller bringe henne grunnet manglende bil. Har vært så grei å hentet/levert de 3 siste gangene fordi han har hatt bilen på verksted, eller fått svigers å hente og levere henne fordi jeg og samboeren er på jobb eller er opptatt på skolen. Og ja, hun er der kun annenhver helg så bil har han vært fri for lenge. Det går busser altså, men han nekter å ta dem. Så, denne helga skulle han hente OG levere henne fordi jeg har gjort det de siste gangene, men nå er jeg altså opptatt og har ting jeg må få unnagjort. Har ikke tid å levere henne etter bhg i morgen, for da er jeg på jobb. Jeg har ikke mulighet å skaffe skyss heller denne gangen, men svigermor som bor i nærheten stiller derimot opp som barnevakt dersom vi trenger det. Blir så irritert når han skriver en dag i forveien at bilen ikke er eu-godkjent... Da bør hvertfall HAN skaffe alternativ skyss når det er hans helg? Takk for at du leste Anonymous poster hash: 47a26...6ea
NormaJean Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Da får du si at han får fikse bilen sin og hvis ikke så må du melde til Nav at han fra nå av ikke har samvær hver andre helg og at bidraget dermed må økes. Kanskje det får fart i han?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Her bør du nok sette foten ned ja. Han har mulighet til å låne bil av kompiser, kollegaer, familie. Hvis han ikke henter denne helgen så får han bare gå glipp av samværet da, og så får svigermor passe. Det vil hun sikkert gjerne.. Det er synd på ungen deres da, som blir skuffet... Anonymous poster hash: 820ed...e87
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Her bør du nok sette foten ned ja. Han har mulighet til å låne bil av kompiser, kollegaer, familie. Hvis han ikke henter denne helgen så får han bare gå glipp av samværet da, og så får svigermor passe. Det vil hun sikkert gjerne.. Det er synd på ungen deres da, som blir skuffet... Anonymous poster hash: 820ed...e87 Ja det er henne det går utover - dessverre. Til og med skrytt av i barnehagen at pappa skal hente henne i morgen. Svigermor passer gjerne ja, og er kjempeflink med henne. Men skjønner jo det, skal slutte å fortelle 5 åringen at hun skal til far før hun faktisk skal. Anonymous poster hash: 47a26...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå