Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Mine damer, gjør dere en stor tjeneste, Ikke ,jeg understreker virkelig IKKE, se dere i speilet mens dere har ansiktet opp ned!! Jeg kommer nå til å bli meget bevisst visse positurer når lyset er på under visse aktiviteter. Jeg følte meg ung....buhuuuuuu!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Hva har du holdt på med? Stått på hodet? Jeg er ikke redd for å prøve - er tross alt fortsatt ung.
Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2013 Trent i yttergangen, der har jeg speildører på 5,5 meter vegg, fra gulv til tak...need I say more....
Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 Glemte å skrive at jeg kom i skade for å gløtte inn i speilet mens jeg tøyde ut, følte meg rett så sprek og fresh helt til jeg så det synet. Jeg kommer aldri til å tøye ut forran noen på det viset der i hvertfall!!
Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2013 Vil påstå at det var et skjellsettende øyeblikk, et møte med min egen mortalitet. Ak og ve, nå blir min nye tidsregning før og etter...
Anne-B. Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg slo på kameraet på iPaden en gang jeg hadde den i fanget og så rett ned i kameraet...... Brrrr!
Light of my life Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Takk damer nå fikk jeg meg en god latter, ser det for meg. Skal ikke prøves!!
Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2013 Jeg slo på kameraet på iPaden en gang jeg hadde den i fanget og så rett ned i kameraet...... Brrrr! Prøvde det selv, jeg ser faktisk minst 10 år eldre ut med trynet i vannrett nedover positur, huttetu!! Facebra next!!!
Iiiiik Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Det med iPaden har jeg også gjort og konkludert med at det er noe feil med den greia der. Jeg ser da ikke sånn ut i speilet?!
Ugl@ ruger... Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2013 Det med iPaden har jeg også gjort og konkludert med at det er noe feil med den greia der. Jeg ser da ikke sånn ut i speilet?! Nei, det er nettopp det. Men så begynte jeg å tenke på alle gangene jeg faktisk hjelper barna med skoene, står over frysedisken osv osv.....heretter skal den posituren unngås for enhver pris!!! Jeg begynner nå å forstå hvorfor enkelte voksne fine damer ser litt overlegen ut, det er jo selvsagt for å unngå dette!!! Så nå blir det å kaste et kjapt blikk i frysedisken, for så å forsøke å treffe riktig i blide! Ungene får pent dra dressen over støvlene selv, slutt på servicen! Hva mannen må forsake skal jeg ikke gå så veldig grundig innpå, men det er også slutt på det!!
sug lut Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Det med iPaden har jeg også gjort og konkludert med at det er noe feil med den greia der. Jeg ser da ikke sånn ut i speilet?! Nei, det er nettopp det. Men så begynte jeg å tenke på alle gangene jeg faktisk hjelper barna med skoene, står over frysedisken osv osv.....heretter skal den posituren unngås for enhver pris!!! Jeg begynner nå å forstå hvorfor enkelte voksne fine damer ser litt overlegen ut, det er jo selvsagt for å unngå dette!!! Så nå blir det å kaste et kjapt blikk i frysedisken, for så å forsøke å treffe riktig i blide! Ungene får pent dra dressen over støvlene selv, slutt på servicen! Hva mannen må forsake skal jeg ikke gå så veldig grundig innpå, men det er også slutt på det!! Det er jo selvsagt sånne gorilla-vrengtryne-apper, ikke bry dere om det!
Anne-B. Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Jeg driter egentlig i det, jeg er tydeligvis tagbar, tyngekraften til tross.
Mistletoe and wine Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Prøv å gjøre den oppdagelsen på soverommet, naken i speilet på skapet der jeg brøt sammen i krampelatter, ha ha
sug lut Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Prøv å gjøre den oppdagelsen på soverommet, naken i speilet på skapet der jeg brøt sammen i krampelatter, ha ha Gjerne på kne. Så trynet, puppene og magene henger. Hurra! Men jaggu er vi deilige lell, og jeg ville kastet meg over meg når som helst, faktisk!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Jammen bra at enkelte ting hos mannen min peker oppover til tross for at ting henger nedover hos meg!
Anne-B. Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Prøv å gjøre den oppdagelsen på soverommet, naken i speilet på skapet der jeg brøt sammen i krampelatter, ha ha Gjerne på kne. Så trynet, puppene og magene henger. Hurra! Men jaggu er vi deilige lell, og jeg ville kastet meg over meg når som helst, faktisk! Må ærlig innrømme at jeg er ikke så verst. Tror jeg har en forstyrrelse av noe slag, jeg føler meg som fotballfrue. Men... men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå