Gå til innhold

Nok et offer for tyngdekraften...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine damer, gjør dere en stor tjeneste, Ikke ,jeg understreker virkelig IKKE, se dere i speilet mens dere har ansiktet opp ned!! Jeg kommer nå til å bli meget bevisst visse positurer når lyset er på under visse aktiviteter.

Jeg følte meg ung....buhuuuuuu!

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hva har du holdt på med? Stått på hodet? Jeg er ikke redd for å prøve - er tross alt fortsatt ung. :D

Skrevet

Trent i yttergangen, der har jeg speildører på 5,5 meter vegg, fra gulv til tak...need I say more....

Skrevet

Glemte å skrive at jeg kom i skade for å gløtte inn i speilet mens jeg tøyde ut, følte meg rett så sprek og fresh helt til jeg så det synet. Jeg kommer aldri til å tøye ut forran noen på det viset der i hvertfall!!

Skrevet

Vil påstå at det var et skjellsettende øyeblikk, et møte med min egen mortalitet. Ak og ve, nå blir min nye tidsregning før og etter...

Skrevet

Jeg slo på kameraet på iPaden en gang jeg hadde den i fanget og så rett ned i kameraet...... Brrrr!

Skrevet

:lol: Takk damer nå fikk jeg meg en god latter, ser det for meg. Skal ikke prøves!! :lol:

Skrevet

Jeg slo på kameraet på iPaden en gang jeg hadde den i fanget og så rett ned i kameraet...... Brrrr!

Prøvde det selv, jeg ser faktisk minst 10 år eldre ut med trynet i vannrett nedover positur, huttetu!! Facebra next!!!

Skrevet

Det med iPaden har jeg også gjort og konkludert med at det er noe feil med den greia der. Jeg ser da ikke sånn ut i speilet?!

Skrevet

Det med iPaden har jeg også gjort og konkludert med at det er noe feil med den greia der. Jeg ser da ikke sånn ut i speilet?!

Nei, det er nettopp det. Men så begynte jeg å tenke på alle gangene jeg faktisk hjelper barna med skoene, står over frysedisken osv osv.....heretter skal den posituren unngås for enhver pris!!! Jeg begynner nå å forstå hvorfor enkelte voksne fine damer ser litt overlegen ut, det er jo selvsagt for å unngå dette!!! Så nå blir det å kaste et kjapt blikk i frysedisken, for så å forsøke å treffe riktig i blide! Ungene får pent dra dressen over støvlene selv, slutt på servicen!

Hva mannen må forsake skal jeg ikke gå så veldig grundig innpå, men det er også slutt på det!!

Skrevet

Nei, det er nettopp det. Men så begynte jeg å tenke på alle gangene jeg faktisk hjelper barna med skoene, står over frysedisken osv osv.....heretter skal den posituren unngås for enhver pris!!! Jeg begynner nå å forstå hvorfor enkelte voksne fine damer ser litt overlegen ut, det er jo selvsagt for å unngå dette!!! Så nå blir det å kaste et kjapt blikk i frysedisken, for så å forsøke å treffe riktig i blide! Ungene får pent dra dressen over støvlene selv, slutt på servicen!

Hva mannen må forsake skal jeg ikke gå så veldig grundig innpå, men det er også slutt på det!!

Det er jo selvsagt sånne gorilla-vrengtryne-apper, ikke bry dere om det!

Skrevet

Jeg driter egentlig i det, jeg er tydeligvis tagbar, tyngekraften til tross.

Skrevet

Prøv å gjøre den oppdagelsen på soverommet, naken i speilet på skapet der :P jeg brøt sammen i krampelatter, ha ha :D

Skrevet

Prøv å gjøre den oppdagelsen på soverommet, naken i speilet på skapet der :P jeg brøt sammen i krampelatter, ha ha :D

Gjerne på kne. Så trynet, puppene og magene henger. Hurra! Men jaggu er vi deilige lell, og jeg ville kastet meg over meg når som helst, faktisk!

Skrevet

Jammen bra at enkelte ting hos mannen min peker oppover til tross for at ting henger nedover hos meg! :)

Skrevet

Gjerne på kne. Så trynet, puppene og magene henger. Hurra! Men jaggu er vi deilige lell, og jeg ville kastet meg over meg når som helst, faktisk!

Må ærlig innrømme at jeg er ikke så verst. Tror jeg har en forstyrrelse av noe slag, jeg føler meg som fotballfrue. Men... men. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...