Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 1. Hvor lenge kan vanlig morsmelk stå i romtemperatur i flaske? 2. Jeg har har Avent flaske fra 1 mnd. Men jenta mi er bare 3 uker. Siden det kun er en uke igjen til hun er 1 mnd, skader det vell ikke å prøve den nå?? Jeg fullammer, tenkte jeg bare skulle eksperimentere litt for og se om hun vil drikke av flaske. Det må hun jo lære seg til jeg evt skal ha barnevakt en helg Anonymous poster hash: 0e335...7af
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Mine barn err født i uke 27 og drakk fra avent flasker størrelse 1 mnd fra de var 32 uker gamle. Du kan nok altså helt sikkert prøve dette med din datter på 1 mnd. Anonymous poster hash: d6acb...cba
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Kan stå i romtemperatur i 6-7 timer. 24 timer i kjøleskap. Går helt fint å bruke str fra 1 mnd nå. Anonymous poster hash: e96f9...73f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Oki! Men morsmelken er 37 grader...når jeg tar den ut av kjøleskapet skal jeg sette den litt i vannvad bare? Anonymous poster hash: 0e335...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå